• Anonym (?)

    Kvinna som jag bara träffat tre gånger dök upp på min arbetsplats

    Har träffat en kvinna tre gånger och allt har gått bra, men igår hände något som jag tyckte var märkligt i alla fall. 


    Hon dök helt spontant upp på mitt arbete, på mitt kontor, och hade tydligen gått till chefen och frågat efter mig. Hon var glad och ville äta lunch med mig. Kan tillägga att jag aldrig har berättat var mitt kontor ligger så detta har hon tagit reda på själv och alltså bara dykt upp där.

    Är det konstigt eller borde jag inte reagera på detta?

  • Svar på tråden Kvinna som jag bara träffat tre gånger dök upp på min arbetsplats
  • Anonym (...)

    ja lite konstigt är det. Har hört om liknande förr dock så en del är väl inte buskablyga precis. Tycker dock att man inte ska gå till folks arbetsplatser. 

  • Anonym (Dahlia)

    Det hade jag tyckt var skumt om en man gjorde det.

    Men kanske är hon bara så glad och social och råkade befinna sig i närheten, vad vet man?

  • Anonym (Kvinna)

    Oj, det hade jag tyckt var väldigt obehagligt och helt klart en deal breaker. 

  • Anonym (L)

    Hon ville kolla att du jobbade där du påstod dig jobba. Sjukt obehagligt. 

  • Liniss

    För mig låter det konstigt/obehagligt. Det skulle aldrig falla mig in att dyka upp oanmäld på en dejts arbetsplats om vi bara träffats tre gånger.

  • Marie7

    Nej så gör man inte efter endast 3 träffar. Gränslöst.

  • Anonym (Anna)

    Låter lite creepy. Kanske var det bara ett dumt infall och hon tänkte inte alls. Skulle råda dej att vara på din vakt i alla fall om du vill fortsätta träffa henne. 

Svar på tråden Kvinna som jag bara träffat tre gånger dök upp på min arbetsplats