• Soulmates

    Amning

    Jag tappade lite respekt idag för min mans familj då jag fick reda på att dom pratat om mig och vad jag ?äter? att jag måste gå på en diet då jag ammar mitt barn för att barnet ska få rätt näring i sig dom menar på att jag tydligen äter dåligt igår är den ända gången jag ätit pizza och drack cola zero sen mitt barn föddes och jag menar 1 gång i veckan kan väll inte vara farligt att unna sig något? Ja men även om jag har under graviditeten ätit  mycket onyttigt så efter jag födde min dotter känner jag inte samma sug längre som innan. Det jag egentligen ville få sagt är det inte konstigt att dom pratar om mig och hur jag ska eller borde äta varför ska dom bry sig? jag mår bra och bebisen mår bra alla prover och sånt är bra på oss förstår inte varför det ska snackas bakom min rygg 

  • Svar på tråden Amning
  • xnfsm

    Skit i vad som säger. Du är expert på att vara mamma till ditt barn. folk ska tycka så mycket om andra hela tiden. Att du äter pizza och dricker läsk 1 gång i veckan spelar ingen roll. Se till att äta och få i näring var dag så att du och baby mår bra <3 

  • Jag är bara jag

    Bröstmjölken innehåller alltid samma näring oavsett vad du äter. Däremot mår du väl själv bättre av bra kost, men nån enstaka pizza spelar ingen roll.

Svar på tråden Amning