• Stoffosinsky

Vad gör en man till en sexguru.

När kvinnor berättar så beskriver dom många av sin sexpartners i nedlåtande ordalag. Så kanske kvinnorna i efterhand beskriver mig också. 
    Så vad är det som gör vissa män till sexgudar? Berätta om dom så vi andra kan ta efter. Detta måste var till glädje för alla.

• Svar på tråden Vad gör en man till en sexguru.
  • Anonym (X)

Ja, först och främst att han inte ser kvinnokroppen som en handelsvara som man kan köpa. Att veta att han kan ligga med en okänd kvinna där han inte kan vara säker på att hon gett samtycke är äckligt. 

• Anonym (L)

Det kan knappast räcka. Om han har noll koll på hur man tillfredsställer en kvinna spelar hans fantastiska kvinnosyn ingen roll när det kommer till om han är en sexguru eller inte.

• Anonym (X)
    Anonym (L) skrev 2023-03-18 17:13:19 följande:

Det kan knappast räcka. Om han har noll koll på hur man tillfredsställer en kvinna spelar hans fantastiska kvinnosyn ingen roll när det kommer till om han är en sexguru eller inte.

Nu skrev jag först och främst. En oerfaren man kan man lära, men en äcklig kvinnosyn kommer inifrån. 
  • Anonym (L)
    Anonym (X) skrev 2023-03-18 17:19:39 följande:
    Nu skrev jag först och främst. En oerfaren man kan man lära, men en äcklig kvinnosyn kommer inifrån. 
    Stämmer men det var inte det TS frågade efter.
  • Anonym (Hmm)

En sexgud är en man som för det första har charm och utstrålning, naturligtvis ett snyggt yttre också men måste inte vara 10 p. När man väl hamnar i säng är det i ett samspel där inte bara hans lust är i centrum utan bådas njutning. Man tar vara på akten istället för att skynda igenom. Jag har haft en sådan man och undrar fortfarande 15 år senare om det skulle vara likadant om vi låg med varandra nu igen.

• onelifetolive
    Anonym (X) skrev 2023-03-18 16:40:09 följande:

Ja, först och främst att han inte ser kvinnokroppen som en handelsvara som man kan köpa. Att veta att han kan ligga med en okänd kvinna där han inte kan vara säker på att hon gett samtycke är äckligt. 

Din andra mening måste du omformulera om du vill att någon ska förstå den. 
    Jag är intresserad av att läsa vad du har att dela med dig av, men det är omöjligt att tolka den där meningsuppbygnaden. Prova igen. 
  • PunkPyret

Det finns ingen instruktionsbok. Sex är mer känsla än teknik. Om jag är riktigt kåt på killen så njuter jag bara av att vi knullar, oavsett hur/vad han gör. Jag skriver inte ligger för det går lika bra stående eller sittande. 
    Det måste vara ömsesidig njutning, man märker väl vad den andre gillar och man gör vad man kan för varandra? Det är den enda instruktionen som behövs.

• Anonym (Man)
    Anonym (X) skrev 2023-03-18 17:19:39 följande:
    Även kvinnosynen kan ändras hos män även om det säkert är ovanligt.
  • Anonym (Självförtroendet)

För att en man skall vara en sexguru måste han tro sig vara en sexguru som vet allt, kan allt och självsäkert tar för sig sexuellt. Någon som legat runt mycket och ser sig själv som en sexguru, alfahane, "Chad". Andra kvinnor skall tycka han är spännande och sexig men jag skall tycka att han istället är obehaglig.

Då är han en sexguru.

Svar på tråden Vad gör en man till en sexguru.