• Anonym (Ledsen)

Tankar från er tack

Våran relation är typ död när det kommer till att visa känslor och närhet, vi säger aldrig att vi saknar varandra eller tycker om varandra vi träffas mer och mer sällan vi har nästintill aldrig sex. 

Nu är jag gravid. Känslig och hormon konstig. Så fick jag någon tanke och jag kände mig orolig över om han träffade någon annan också så jag frågade han om det var så. ( vi var inte osams eller så )
    Han säger att han inte har eller är otrogen 
    Och så slutade vart samtal om det. 

I helgen satt vi och pratade och då säger han såhär. 
    Vad vet jag om att det är jag som är pappan till barnet och jag vet inte vad du gör när inte jag är med. 
    Och avslutar hur känns det att bli anklagad på det här viset. 

Alltså han hämnas på mig eller hur tolkar ni? 

• Svar på tråden Tankar från er tack
  • Anonym (Ledsen)

Ingen

• Tecum

Jo han gav igen, det är min tolkning också.

Men varför skaffa barn när ni inte har någon närhet och knappt sex? 

• Anonym (Ledsen)

Graviditeten är inte planerad. 

Alltså gör man så? ger man igen någonsin och aldra helst när någon visar sin orohet 😔 

• Anonym (Ledsen)
    Tecum skrev 2023-03-20 19:29:46 följande:

Jo han gav igen, det är min tolkning också.

Men varför skaffa barn när ni inte har någon närhet och knappt sex? 

Glömde citera 
  • Tow2Mater

Du frågade, han frågade sen samma sak. Skulle det känts bättre om han hade frågat dig först?

Du vet till 100% du blir mamma till barnet. Han kommer inte veta med 100% att han är pappan, inte utan DNA test. Så kan du lite förstå hans oro också?

• Tecum
    Anonym (Ledsen) skrev 2023-03-20 19:34:09 följande:

Alltså gör man så? ger man igen någonsin och aldra helst när någon visar sin orohet 😔 
    Han kände sig anklagad och det hade nog legat och gnagt ett tag då han inte sa det i samband med att du nämnde din oro utan senare. Så ja, ibland gör man så även om det inte är snällt.

Släpp det, ni är kvitt nu. Säg inget om otrohet om du inte har tydliga misstankar. 
  • Anonym (Ledsen)
    Tow2Mater skrev 2023-03-20 19:43:27 följande:

Du frågade, han frågade sen samma sak. Skulle det känts bättre om han hade frågat dig först?

Du vet till 100% du blir mamma till barnet. Han kommer inte veta med 100% att han är pappan, inte utan DNA test. Så kan du lite förstå hans oro också?

Jag hade svarat han pratat om det han känner sig osäker i och stöttat honom absolut inte hämnas med något liknade!  Så hade jag viljat blivit bemött inte någon töntig hämnd 

• Anonym (...)
    Anonym (Ledsen) skrev 2023-03-20 19:34:09 följande:

Tja, han tyckte väl inte det var så kul när du frågade honom om det, så han gjorde bara samma sak. Kan inte tycka hans var värre än ditt 
Svar på tråden Tankar från er tack