Haha ! Familjeliv Levererar verkligen ! Blir ju i oförsig förvånad.
Många unga tjejer ( när jag själv var i den åldern) Ljög ju om sin ålder. Sa sig vara äldre än vad de var. Men inte 18 år. För då hade de ju i princip haft legetimation. Möjligtvis att dom hade det (några stycken) om de hade en "ungdoms bankkort" eller liknande. Men väldigt få.
Läste om folk som åkt dit för sex med minderåriga (Suck, än en gång inte jag alltså.) Men bara kom på ideen att de också får en Legitimation.
Nej, jag kom inte på legitimation, däremot kom jag på buss kortet. Men det är en annan historia.
Däremot så som jag redan har skrivit väldigt få byxmyndiga har det kortet. därav kan de ljuga bäst de vill om sin ålder,... precis som ni kvinnor gärna gör än idag fast ni är minst 45 år, visst ?
Det jag försöker att få fram trots våra trivialiteter är att gör det lätt att indifiera vem som har rätt ålder. Och nej, "SPUCKS" jag skrev in födelsedatum. Utan det ska vara personligt i sådan låg ålder kan jag tycka, men bara de har ett "grönt kort" eller vilken färg som helst med sitt namn på så räcker det ju. Så slipper man läsa om 16 åriga killar som haft sex med en 14 årig och åkt dig.
Men låt mig gissa, det rör ju inte er att 16 åriga killars livs förstört eller hur ?
Nej, blir inte förvånad det minsta, som sagt Familjeliv levererar ju. Man hatar istället för att kunna komma med sakliga argument och förvrider samtalen så långt det går ifrån ursprunget.