• Anonym (Anonym)

Desperata män och kvinnor som överskattar sitt utseende

Är en tjej som har märkt att många kvinnor överskattar sitt utseende och tror att de är skitsnygga när de i själva verket bara är medelmåttiga. Förmodligen på grund av att män stöter på dem och vill ha sex, vilket de tar som något slags bevis på att de skulle vara något speciellt rent utseendemässigt.

Många män (nej, absolut inte alla) stöter på i princip alla kvinnor och kan tänka sig att ligga med de flesta, för att de är desperata. Det betyder inte att man som kvinna är en tiopoängare bara för att man har män efter sig som vill ligga med en, för även mindre snygga tjejer får ligga. 

När ska kvinnor börja förstå detta? Och när ska män sluta vara så äckligt desperata? Så sjukt avtändande. 

• Svar på tråden Desperata män och kvinnor som överskattar sitt utseende
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-03-25 14:09:59 följande:
    Desperata män och kvinnor som överskattar sitt utseende

Är en tjej som har märkt att 

Du skrev fel där, det ska stå ?Är en kille som har märkt att??
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Suck) skrev 2023-03-25 14:14:01 följande:
    Du skrev fel där, det ska stå ?Är en kille som har märkt att??
    Nix.
  • Anonym (Nia)

Det luktar mest avundsjuka skulle jag säga.

• Anonym (L)

Sant! Många fula kvinnor som tror att dom är skitsnygga. Jaja, dom får väl leva i sin fantasivärld om dom vill det hahah. 

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Nia) skrev 2023-03-25 14:19:55 följande:

Det luktar mest avundsjuka skulle jag säga.

Hur menar du nu? Varför skulle jag vara avundsjuk på folk som inte ser bra ut?
  • Anonym (S)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-03-25 14:22:05 följande:
    Hur menar du nu? Varför skulle jag vara avundsjuk på folk som inte ser bra ut?
    Varför bryr du dig då? Bara det att du startar en tråd om något som inte på något vis påverkar dig, säger ju att det är något som stör dig. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (S) skrev 2023-03-25 14:23:42 följande:
    Varför bryr du dig då? Bara det att du startar en tråd om något som inte på något vis påverkar dig, säger ju att det är något som stör dig. 
    Familjeliv är väl till för att starta diskussioner? Haha. Tycker att det är komiskt med desperata män och kvinnor som tror att de är snygga fast de inte är det. Kan bli en intressant diskussion, tänker jag. Har ingenting med avundsjuka att göra. 
  • Anonym (Kalle)

Jag håller med dig.  Hade vänner som låg med kvinnor på krogen och fester oavsett hur de såg ut.  Bara dom fick ligga...
    Samtidigt som alla kvinnor får fullt med matcher oavsett hur de ser ut på Tinder. Så förstår man varför så många kvinnor tror att de är snygga.

De flesta kvinnor är idag överviktiga och bryr sig mycket lite om utseendet.   

Själv skulle det aldrig falla mig in att ligga med en kvinna som inte är smal och tar hand om sig.

• Anonym (x2y)

Inte undra på att det går åt skogen med det mesta. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Folk blir dummare för varje år som går.

Vem bryr sig? Gå ut på en promenad få lite frisk luft eller något.  Du låter dessutom osäker. Jag hoppas du får hjälp med det. Låter inte nyttigt gå runt ha såna här tankar om folk generellt.

• Anonym (x2y)

Och nej Kalle, din anorexia smak lurar ingen. 

Svar på tråden Desperata män och kvinnor som överskattar sitt utseende