• Anonym (Festfixaren)

    Kvinna vill du boka en manlig strippa till tjejfesten Enkät

    Hur vanligt är det att kvinnor bokar en manlig slippa till tjejfesten.
    Kan ni också boka en man som inte bara strippar utan som ni också  kan ha sex med?
    Dela med er av om ni har erfarenheter av detta.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna vill du boka en manlig strippa till tjejfesten Enkät
  • Anonym (Nej)

    Skulle aldrig ske. Det skulle kännas äckligt, ointressant och motbjudande att betala för sexuella tjänster. 

  • Anonym (...)

    Jag har varit på rätt många möhippor men aldrig någonsin ha det varit tal om att boka strippa, gå på strippklubb etc. Vi har gjort trevligare saker. 

  • Anonym (Nej fy :()

    Nej usch. Jag har problem med främlingar som rör mig. Jag har vart med killkompisar på strippklubb och tycker det är läskigt redan när en kvinna dansar naken "på"mig. En man hade vart ännu värre.

  • Anonym (Nej2)

    Är inte det bara trashigt? Sånt man ser i amerikanska b-filmer där huvudrollerna består av ganska korkade karaktärer?

  • Anonym (Va?)

    en strippa är en strippa, säljer personen sex så är det en sexarbetare eller en hora.
    visar bara vilken dålig syn denna person har på de som arbetar med sådant.

    det är en grej att någon bokar en strippa till en möhippa som en kul grej, men då handlar det om dans och en vacker kropp, erotisk stämning, inte om att man vill ha sex med strippan.
    Har aldrig varit med om det på möhippa men hört om det. men att boka till en tjejkväll, haha, har aldrig hört någon som skulle göra något sådant eller ens haft idéen.

Svar på tråden Kvinna vill du boka en manlig strippa till tjejfesten Enkät