• Anonym (förvirrad)

Varför tittar han hela tiden på mig?

Mannen vet om att jag tycker om honom, men han sa att det inte finns känslor ifrån han sida.
    Han har bara sagt också att han tycker om mig som person.

Varför tittar han hela tiden på mig då? 

Varje gång han ser mig, så skiner han upp med ansiktet.

Han ser mig ute i samhället bland folkmassor och blicken hamnar på mig då jag alltid möter den när jag tittar mot honom.
    Han tittar bort ibland när han ser att jag möter honom med blicken. Ibland smygtittar han då min vän som var med mig en gång såg hur han liksom tittade och hans sätt att säga hej var så märklig. 

Och så säger han att inga känslor finns ifrån hans sida.
    Borde man inte heller då sluta titta? 

Eller ljuger han för mig om sina känslor?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-03-28 16:51
  • Svar på tråden Varför tittar han hela tiden på mig?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (förvirrad)

Någon som varit med om liknande situation?

• Anonym (Vet)

Jag vet inte varför eller ens om han tittar på dig. Det jag vet är att om en man säger att det inte finns några känslor från hans sida, då lyssnar man på det och släpper tankarna på honom.

• Anonym (Mx)

Du kanske har snygga tuttar eller en snygg häck? 

Men säger han att det inte finns mer så är det nog så tyvärr.

• Anonym (förvirrad)

Ja det kanske är så att han gillar mig men det stannar typ där. Tycker det är superkonstigt att han ändå hela tiden så fort jag dyker upp och han är på plats att hans ögon faller på mig. Det är väldigt förvirrande. 

• Anonym (förvirrad)
    Livets goda skrev 2023-03-29 17:27:03 följande:
    Du e väl het i hans ögon å gillar dig som en flört !
    Ja vem vet, ibland känns det som män ljuger för att skydda sig själva, precis som vi kvinnor gör. 
    Men jag tycker det är sjukt konstigt om man skriver på sms att man inte har känslor för en och sedan mer eller mindre glor sönder en?
  • Anonym (Vet)
    Anonym (förvirrad) skrev 2023-03-29 17:32:35 följande:
    Ja vem vet, ibland känns det som män ljuger för att skydda sig själva, precis som vi kvinnor gör. 
    Men jag tycker det är sjukt konstigt om man skriver på sms att man inte har känslor för en och sedan mer eller mindre glor sönder en?
    Fast nej, bara nej. Det där är något som vi tjejer försöker trösta oss med. "Åh gumman, var inte ledsen, han känner för mycket". He´s not that into you-syndromet. En man som säger att inte har några känslor för dig, han har inga känslor för dig.
  • Anonym (förvirrad)
    Anonym (Vet) skrev 2023-03-29 17:37:56 följande:
    Fast nej, bara nej. Det där är något som vi tjejer försöker trösta oss med. "Åh gumman, var inte ledsen, han känner för mycket". He´s not that into you-syndromet. En man som säger att inte har några känslor för dig, han har inga känslor för dig.
    men varför glor han så himla mkt då?? den delen fattar jag inte. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (förvirrad) skrev 2023-03-29 17:47:04 följande:
    men varför glor han så himla mkt då?? den delen fattar jag inte. 
    Men släpp det bara! Vad spelar det för roll? Du har känslor. Han har inga känslor. Det spelar noll roll varför han tittar.
  • Anonym (förvirrad)
    Anonym (Vet) skrev 2023-03-29 17:55:24 följande:
    Men släpp det bara! Vad spelar det för roll? Du har känslor. Han har inga känslor. Det spelar noll roll varför han tittar.
    Spelar stor roll att han stirrar på mig, det är inte okej att stirra om man inte har något för personen, det blir ju obehagligt till slut. Och ger falska förhoppningar.
Svar på tråden Varför tittar han hela tiden på mig?