Mår piss.
Hej,
Jag vill egentligen bara skriva av mig men det kanske finns någon som orkar läsa.
Jag är 33år och har levt med GADD och Socialfobi hela livet. Varit deprimerad i perioder men alltid kämpat på och aldrig gett upp. Men snart orkar jag inte längre.
Jag sa till min läkare att vi går all-in för 2år sedan så nu äter jag 7 mediciner (olika antideppressiva). De har hjälpt mig mycket.
Jag tror att inte mina vänner gillar mig. Jag tror att de tycker jag är jobbig och är oskön. De har slutat att höra av sig och jag tillhör inget kompisgäng riktigt. Är "tredje"hjulet i två olika konstellationer. Är ledsen och rädd att bli själv. Har bara en nära vän som jag inte vill öppna mig helt för. och mina föräldrar har jag ännu vid liv även om de blir äldre.
Har en del panikångest och är ledsen ofta. Ända gången jag känner mig lite glad är när jag dricker alkohol.
Jag har aldrig haft en flickvän och det är något jag verkligen vill. det slutar alltid i ett engångsligg och sedan blir jag lämnad. Börjar tro att jag inte kan vara älskad.
Har ingen att prata med förutom min psykolog som jag betalar själv 45minuter en gång varannan vecka.
Börjar känna mig riktigt ensam och har konstant oro i kroppen.
Jag vet inte hur länge till jag ska orka. Jobbet tär på mig men jag gör mitt bästa. Får höra att jag gör ett bra jobb även om jag inte är helt 100 på att det verkligen stämmer. Sitter ofta på aftonbladet och tar mer mikropauser än de andra.
Vågar inte byta jobb då jag inte tror att jag klarar av nya relationer och miljöer. Kommer bli pannkaka. Och därför stannar jag.
Sitter verkligen fast. Just nu vill jag bara känna mig omtyckt av mina vänner och hitta en flickvän.
Men börjar tro att det inte kommer hända. Har försökt med appar, krogen, intressen, m.m.
Har verkligen tappat allt. Tränar för att må bra även om jag tycker det är svintråkigt så ska det ju hjälpa. Och formen börjar jag tappa mer och mer. Förbränningen är inte som den en gång var.
vet inte hur jag ska förklara. Men känner mig helt själv och utmattad av allt.
Tack till dig som läst ända hit.