Han vill ge det en chans till....
Jag och min särbo har haft svårigheter där han gjorde slut genom att säga att han inte orkade mera. Vi har haft svårigheter och varit isär två gånger innan.
Han hör utav sig 1,5 vecka efter detta och säger att han vill försöka igen och att han är villig att gå i parterapi och terapi själv för att han vet att hans beteende är från hans barndom där han har blivit övergiven och inte fått höra någonsin att föräldern älskat honom, därför har han betett sig dåligt gentemot mig och från nyår har detta eskalerat med att han är otrevlig och blir triggad av mig som han uttrycker det. Jag känner att vi har haft det så jobbigt men har så dåligt samvete för att jag inte säger att vi ska göra ett försök till. Så häromdagen när vi skulle byta saker så var han så ledsen och grät. Mitt empatiska jag gör att jag mår så sjukt dåligt. Jag tänker att han är ju villig att ändra på sig och för min skulle eftersom han älskar mig så himla mycket. Jag vet inte hur jag ska gå vidare. Jag behöver eg. göra det men det river i mig att jag sårat en annan människa.