• Anonym (Nyfiken)

    Är lösaktiga kvinnor mindre attraktiva?

    Vad tycker ni män? Är lösaktiga kvinnor som legat runt mindre attraktiva än kvinnor som inte gjort det? Obs: bara män får rösta. Rösta ärligt, som ni tycker.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är lösaktiga kvinnor mindre attraktiva?
  • Anonym (B)

    Ligger gärna med lösaktiga kvinnor men de är inte aktuella för förhållanden.

  • Anonym (Pelle)

    Vem använder ens sådana begrepp nuförtiden?

    Konstig bas för resonemang dessutom 

  • Anonym (Lösaktig påverkar inte hur attraktiv någon är)

    Jag tycker att lösaktigheten har ingen eller bara möjligtvis en väldigt liten koppling till om en kvinna är attraktiv eller ej. De allra flesta kvinnor i mainstreamporr är attraktiva, och med det yrket, nästan definitionen på lösaktig.

    Finns fullt av väldigt attraktiva lösaktiga kvinnor, och utseendet hjälper förmodligen en hel del till att vara just lösaktig. 

    Sedan kanske jag inte vill gifta mig eller vara med en sådan personligen men att påstå att hon blir oattraktiv för att hon är lösaktig tycker jag inte håller.

  • Anonym (Klot)
    Anonym (B) skrev 2023-03-31 22:10:44 följande:

    Ligger gärna med lösaktiga kvinnor men de är inte aktuella för förhållanden.


    Varför?

    denna kvinna kommer ju garanterat hålla igång ert sexliv medan den där andra kvinnan du gifter dig med som kniper ihop musslan, garanterat kommer göra det även under relation.

    Om nu sex är så viktigt fö er män, VARFÖR väljer minimet en sexuell tjej? Hål i huvudet..
  • Anonym (Bosse)

    Beror ju helt på på vilket sätt hon är s k lösaktig. Att vara frigjord och kåt är sexigt som fan tycker jag, och att ge sig hän utan någon skam eller hämningar tycker jag inte är lösaktigt. Tvärtom skulle jag aldrig falla för nån trist och pryd kvinna, med det inte sagt att hon ligger med vem som helst.


    Däremot om det involverar otrohet, smygande eller någon form av destruktivt självskadebeteende så blir det plötsligt inte lika härligt. Tycker man kan avgöra det väldigt snabbt.

  • Anonym (S)

    Aldrig fattat mäns dubbelmoral här. Lösaktiga tjejer är bra för sex. Man kollar gärna på porr. Men den man har relation med ska inte ha legat med för många. Men såklart ska hon vara kåt och frigjord, just för honom.

  • Anonym (Lösaktig påverkar inte hur attraktiv någon är)
    Anonym (S) skrev 2023-03-31 23:26:36 följande:

    Aldrig fattat mäns dubbelmoral här. Lösaktiga tjejer är bra för sex. Man kollar gärna på porr. Men den man har relation med ska inte ha legat med för många. Men såklart ska hon vara kåt och frigjord, just för honom.


    Ja, och du tycker kvinnor har rimliga och rättvisa krav på män? Det där är helt enkelt något vi föredrar, en preferens, att hon inte legat med för många. Precis som ni föredrar att han skall vara ambitiös, intelligent, lång, trogen, rik, välutbildad, vara väldigt vältränad men inte träna, händig, bra med barn, bra med de barn ni redan har, inte döma för att du legat med många osv osv. 

    Men ni får givetvis ha preferenser, men fy vad dåliga vi är när vi vågar ha det.

    Lösaktiga tjejer vänstrar oftare och väldigt få män vill bli hanrejer. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Lösaktig påverkar inte hur attraktiv någon är) skrev 2023-03-31 23:35:38 följande:
    Ja, och du tycker kvinnor har rimliga och rättvisa krav på män? Det där är helt enkelt något vi föredrar, en preferens, att hon inte legat med för många. Precis som ni föredrar att han skall vara ambitiös, intelligent, lång, trogen, rik, välutbildad, vara väldigt vältränad men inte träna, händig, bra med barn, bra med de barn ni redan har, inte döma för att du legat med många osv osv. 

    Men ni får givetvis ha preferenser, men fy vad dåliga vi är när vi vågar ha det.

    Lösaktiga tjejer vänstrar oftare och väldigt få män vill bli hanrejer. 
    Tjejer sitter inte alls i lika hög utsträckning och kollar på porr med lösaktiga killar men förväntar sig sen att den kille hon gifter sig med ska vara trogen. Tjejer ligger inte med lösaktiga killar men skaffar sen en man som är trogen. Vi har oftast inte olika män för olika ändamål. Det är det som är dubbelmoralen. Snubbar kan städa upp framför egen dörr isf och hålla sig till de icke-lösaktiga tjejerna då? Inte dela upp i hora eller madonna. Tjejer gör inte det.
  • Anonym (Bosse)

    Hur vet man ens om någon är lösaktig? Ligger man med en sån tjej är man väl lika dålig själv isf.

Svar på tråden Är lösaktiga kvinnor mindre attraktiva?