• Anonym (Äckligt)

Hur kan män träna i tights?

Får man fråga hur det kommer sig att en del män tränar i tights? Förstår man inte själv att allt syns där framme? Hur tänker man? 

• Svar på tråden Hur kan män träna i tights?
  • Anonym (Tja)

Jag besväras inte av det. Det är som om kvinnors bröst blir osynliga när de tränar. 

• Anonym (Glashus)

Varför tittar du på främmande mäns skrev.....? Även om paketet är synligt så är det ingen som tvingar dig att titta.

• Anonym (Falabella)

Jag tränar på gymmet, har inget fokus på något annat än mig själv och att orka nästa andetag eller nästa 400 m löpband.

Vem tvingar dig att glo på mäns skrev?

• Emer66

Tycker du att kvinnor måste träna i pösiga T-shirts också,  så man inte kan gissa deras bröststorlek?  
    Det är exakt samma sak.  

Folk får ha vilka kläder de vill! 

• Polyrytm

Sluta stirra på våra paket.

• Anonym (fittan syns)
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-04-01 15:19:05 följande:
    Hur kan män träna i tights?

Får man fråga hur det kommer sig att en del män tränar i tights? Förstår man inte själv att allt syns där framme? Hur tänker man? 

Jag skulle uppskatta, efter egen erfarenhet, att på 10 av 15 kvinnor som bär tights så synd fittans form genom byxorna i någon utsträckning. Och på 1 av 15 så synd den väldigt väldigt tydligt, ungefär som om de lika gärna inte hade behövt ha tights på sig utan kunde varit nakna nertill för det är samma sak. 

Hur tänker du kring det?  
Svar på tråden Hur kan män träna i tights?