• Anonym (Nyfiket par)

Sex endast med varandra på swingersklubb?

Nån som har erfarenhet av swingersklubb?
    Jag o sambon har pratat om att de vore häftigt att åka på sånt men bara knulla med varandra. Eller brukar det vara krav att de knullas med allt o alla? Känns som det skulle kunna vara en extra krydda:) Vi gillar att filma o fota när vi har sex så tänker att de även kunde va gött om folk tittar på eller knullar brevid:) 

• Svar på tråden Sex endast med varandra på swingersklubb?
  • Anonym (Black Widow)

Klart det inte finns något krav på att ligga med andra.

• Anonym (Erik)

Det är en utmärkt idé att gå dit första gången och bara kolla av läget och ha sex med varandra och nej finns inga krav.

• Anonym (Z)

Toppen idé, njut av att det är människor i närheten och ha sex med varandra bara :)

• Anonym (Arne)

Ni som vill bara ligga med sin partner på klubb? Som att ta frystorkad mat och stormkök på en matresa till Italien om ni frågar mig.

• Anonym (Engelska)

Det häftigt att ligga, ha sex, när andra närvarande Tänk hur det är i rummet, hur de andra stönar högt. . 

• Thyrzorn

Självklart så är det helt okej att bara ha sex med partnern. Vi har varit på klubb en gång och det var otroligt läckert att vara i en sådan miljö. Vi hade bara sex med varandra. Och de flesta var med varandra. Men på ett öppet sätt. Det är en otroligt häftig känsla att vara på klubb med likasinnade, så det blir fler besök! :) 

• Anonym
    Anonym (Arne) skrev 2023-04-04 06:20:47 följande:

Ni som vill bara ligga med sin partner på klubb? Som att ta frystorkad mat och stormkök på en matresa till Italien om ni frågar mig.

Gjorde någon det då?
  • Wattie

Vi var bara med varandra de första gångerna, nu ett år senare har vi börjat testa att inkludera andra.
    Ta det i er takt och det finns inga måsten på klubb.

Vilken har ni tänkt?

• Anonym (Nyfiket par)

Vet inte, vi bor i Småland så vet inte vilken som är närmast? 

• Anonym (Q45+)

Vi har varit på flera klubbar, flera gånger (men inte jättemånga gånger) och under flera år. Mest utomlands.

Swingers-livsstilen är inte det alternativ som passar mig bäst.
    Men visst har jag haft några trevliga upplevelser på klubbar, men de fysiska upplevelserna har nästan uteslutande varit med min egen man. Nästan...
    Det bästa för mig med de allra bästa klubbarna, av internationell klass och kvalitet, är att det har varit en härlig och inspirerande miljö, oftast av ganska hög klass.
    Vi gillar att umgås med andra sexpositiva människor i sexiga miljöer, att titta på andra och att själva bli tittade på finner vi mycket inspirerande för vårt eget sexliv. Men i vår livsstil gillar vi inte att ha samlag med många olika partners.

Svar på tråden Sex endast med varandra på swingersklubb?