• Anonym (Vilse)

Hitta 70+ sexpartner som man.

Hej! Jag har alltid varit intresserad av äldre kvinnor. Och i tidiga 20års ålder har jag haft min beskärda del fantastiska 50åringar 😍. Men nu när jag har blivit lite äldre (35 nu) så har även mitt intresse för ännu äldre kvinnor vuxit. Heta villiga 50 åringar var ju inga problem att finna på krogen. Men nu när intresset fallit på 70+ kvinnor så vet jag faktiskt inte hur jag på ett naturligt sätt ska komma i säng med någon. Det är ju inte proppfullt av dom på harrys som det var med 50åringar. Är det nån som har en idé? Kanske nån som har samma problem och funderingar? Det kan ju knappast bara vara jag som tycker att en välomhändertagen kvinnas kropp åldras som ett fint vin.

Tack och bock för hjälp.

• Svar på tråden Hitta 70+ sexpartner som man.
  • Anonym (norrmannen)

Försökt kryssning ?  Jag har haft flera härliga 70+ knull där. t.ex. Cindarellakryss på mittvecka, inte så många fulla snubbar som vasar runt då. Värd ett försök, om du kan resa på mittvecka.

Ingenting är skönare än en välvårdad fräsh mogen kvinnas hejdlösa njutning när hon åter får känna ung hård kuk.

• Anonym (Vilse)

Det är kryssning som gäller alltså 😊. 

Jag har ju svårt att ta mig iväg mittvecka pga flera olika anledningar. Men jag får försöka att få till det en gång iaf 😊 tack för tipset 👍

Någon som har tips som inte kräver att man lämnar fastlandet? Jag bor ändå i en större svensk stad och det borde finnas möjligheter som jag inte ser 😊.

Hur är egentligen intresset för en 35åring i åldersgruppen 65-75 kvinnor? Om vi utgår ifrån att man ser bra ut och kan föra sig något sånär.

• Anonym (Nyfiken)

Om du är bekväm i miljön med dans i form av dansställen med foxtrot och bugg så dräller det av det åldersspannet du söker om du går iväg när klassiska dansband spelar. 

Och nej, du behöver vara superproffs på att dansa om du tror det. Fast grundläggande foxtrot behöver du ju ha lite koll på iallafall, men det räcker bra så. 
    Du kommer nära damerna direkt och får klämma och känna också direkt. Ragga är fullt legitimt i den miljön!

Det är väl möjligen det där med att var man ska ta vägen för nästa steg då. Där har du ju en fördel med färjorna, då finns ju hennes eller din hytt nära jämt. 

Lycka till! 

• Anonym (Vilse)

Det låter ju onekligen som ett gediget tips det här med kryssning och dans. Men alla dessa härliga damer borde ju rimligtvis befinna sig någon annanstans när de inte dansar eller åker färja 😊

Men det är väl helt enkelt så att det är där man får högst densitet på det efterfrågade åldersspannet. 

Tack igen 😊

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Vilse) skrev 2023-04-04 14:25:47 följande:

Det låter ju onekligen som ett gediget tips det här med kryssning och dans. Men alla dessa härliga damer borde ju rimligtvis befinna sig någon annanstans när de inte dansar eller åker färja 😊

Men det är väl helt enkelt så att det är där man får högst densitet på det efterfrågade åldersspannet. 

Tack igen 😊

Självklart finns de överallt men att hitta ett sammanhang där du kan så att säga framföra ditt ärende, ragga, kräver ju lite mer.
    Många stadgade eller av annan anledning ointresserade kan ju ta lite illa upp om du är för på i sammanhang där man traditionellt inte raggar.

Sen finns det väl datingsidor där du kan ange ålder på dig och dina önskemål om partnerns ålder/ kön/ mm.

Berätta gärna utfallet av din jakt. Vilka napp har du fått hittills? 
  • Anonym (Vilse)

Nä men precis. 

Det här är en långtgående passion som jag inte kunnat bejaka senaste 10 åren då livet kommit emellan med ungar, fruga och hus. Men nu är det separerat sen ett tag tillbaka och jag har faktiskt möjlighet helt plötsligt. Så utöver jakten på 50taggare när man var 20 så har det ju inte hunnit vara mer. Så "jakten" börjar väl med små steg med denna tråd.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Vilse) skrev 2023-04-04 14:40:55 följande:

Nä men precis. 

Det här är en långtgående passion som jag inte kunnat bejaka senaste 10 åren då livet kommit emellan med ungar, fruga och hus. Men nu är det separerat sen ett tag tillbaka och jag har faktiskt möjlighet helt plötsligt. Så utöver jakten på 50taggare när man var 20 så har det ju inte hunnit vara mer. Så "jakten" börjar väl med små steg med denna tråd.

Skulle ju vara underbart om du låter oss nyfikna få ta del av hur det gå i den jakten...Glad.

Ser fram emot kommande inlägg här i tråden!
  • Anonym (Vilse)

Det kommer jag absolut göra 😊

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Vilse) skrev 2023-04-04 14:25:47 följande:

Tack igen 😊

Självklatrt finns dom.  Men du måste ta dom när dom är i stämning. Alkohol, dans och lite skoj och bus. 

Det finns ju datingsidor också, men det vet jag lite om. Jag föredrar flirten, stämningen och raggandet. "Spelet" runt det hela, blickar smil dofter o.dyl.  Stigande lust och begär/åtrå.  "Flirta med en skärm fixar inte jag.

Jag skiter i att dansa foxtrot och bugg, jag går rakt på slowdans/Tryckare. Pressa dig sakta mot dom, och låt dom merka ditt stånd. Nåt som inte gubbenlilla hemma har kunnit gett dom på årotal  ;).  Då är ofta vägen till hytten kort.
  • Anonym (Vilse)

Hör gärna fler storys om era 70+ 😊

• Anonym (Kimchi)

Ja troligtvis är det nog dans och kryssningar som kan ge bäst napp. Kommer du in som 35 åring i något tantevenemang så anar man en katt bland hermelinerna. Skulle ses vara jäkligt skumt. Men vem vet. En ärtig tant som styr omkring på mataffären kanske tittar lite extra länge på dig.

Nyfiket men vad är det som drar dig till riktigt mogna kvinnor? Vad är det med åldern som lockar? Spännande! 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-04-09 13:53:26 följande:

Ja troligtvis är det nog dans och kryssningar som kan ge bäst napp. Kommer du in som 35 åring i något tantevenemang så anar man en katt bland hermelinerna. Skulle ses vara jäkligt skumt. Men vem vet. En ärtig tant som styr omkring på mataffären kanske tittar lite extra länge på dig.

Nyfiket men vad är det som drar dig till riktigt mogna kvinnor? Vad är det med åldern som lockar? Spännande! 

Jag är inte TS, men vad gäller mig så har jag varit galen i äldre kvinnor sedan jag satte på en ytlig kompis morsa på 52 som 24 åring. Så obeskrivligt galet skönt. Spännande, föbjudit och djurisk uphetsande.  
Svar på tråden Hitta 70+ sexpartner som man.