• Anonym (Hej!)

Vad föredrar ni män, håriga fittor eller icke håriga fittor? Omröstning.

Vad tycker ni är mest attraktivt? Skriv gärna i tråden också!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad föredrar ni män, håriga fittor eller icke håriga fittor? Omröstning.
  • Anonym (L)

Helrakat. Buske är värst. 

• Anonym (Both)

Det är säkert bara jag som tänker såhär... MEN, är jag med en yngre kvinna så uppskattar jag lite hår. Men på en äldre kvinna så är det av någon anledning mycket hetare.

• Anonym (Man)

Har provat olika modeller och har fastnat för helrakat. Både känslan att smeka eller ta på den men även för utseende. Med hår så ser man inte härligheten. Nackdelen med rakat är stubben som snabbt växer ut men det är ju lätt åtgärdat. 

• RaYzLeR

Jag föredrar rakad fitta. Jag vill ej få hår i munnen när jag slickar fitta! Glad

• Anonym (Krångligt)
    Anonym (Man) skrev 2023-04-04 20:20:41 följande:

Har provat olika modeller och har fastnat för helrakat. Både känslan att smeka eller ta på den men även för utseende. Med hår så ser man inte härligheten. Nackdelen med rakat är stubben som snabbt växer ut men det är ju lätt åtgärdat. 

Å det hjälper du till med? Eller räknar du med att hon ska underhålla "härligheten" för dig? 
  • Anonym (Håret)

Så mycket hår som det bara går!

• Anonym (Hej!)

Rösta på!

• Anonym (Hej!)

Bump :)

• Anonym (H)

Jag tycker om alla frisyrer! Men om jag ska säga något så tycker jag mindre om när det är riktigt vildvuxet.
    Varför är du så nyfiken på detta TS?

• krille62

Tycker rakat är bäst, det är så härligt att smeka den lena huden, tycker också att det är vackrare/sexigare då man får se läpparna istället för en hårtova.

Svar på tråden Vad föredrar ni män, håriga fittor eller icke håriga fittor? Omröstning.