• Anonym (O)

Tjejer som klär sig i magtröja med mera

Vad tycker ni killar om tjejer som klär sig i skinnjackor, håliga jeans, pälsjackor och magtröjor? Samt tights. Är det snyggt?

• Svar på tråden Tjejer som klär sig i magtröja med mera
  • Anonym (Max)

Jag tycker att de får klä sig precis som de vill. Varför skulle jag ha en åsikt om andras kläder?

• Anonym (O)
    Anonym (Max) skrev 2023-04-04 19:06:51 följande:

Jag tycker att de får klä sig precis som de vill. Varför skulle jag ha en åsikt om andras kläder?

Men nu bad jag ju faktiskt om andras åsikter. Så du har inga preferenser här i livet? Klart man får tycka saker och ting. :)

Tycker att det är intressant att veta. Jag älskar sådan klädsel men min pappa anser att det är olämplig/oanständig klädsel. Och en gång när jag var ute och gick så hade jag håliga jeans och en kvinna stirrade enormt, som att hon aldrig sett det förut. 
  • Anonym (l)

trender, går över mest visst
    magtröja är opraktiskt, håliga jeans likaså och ingen använder väl äkta päls länge

Smaken är som baken och diskussionen är meningslös

• Anonym (O)
    Anonym (l) skrev 2023-04-04 19:11:51 följande:

trender, går över mest visst
    magtröja är opraktiskt, håliga jeans likaså och ingen använder väl äkta päls länge

Smaken är som baken och diskussionen är meningslös

Diskussion? Är inte ute efter det! Vill bara veta andras åsikter om denna typ av klädsel. 
  • Anonym (Max)
    Anonym (O) skrev 2023-04-04 19:09:14 följande:
    Men nu bad jag ju faktiskt om andras åsikter. Så du har inga preferenser här i livet? Klart man får tycka saker och ting. :)

Tycker att det är intressant att veta. Jag älskar sådan klädsel men min pappa anser att det är olämplig/oanständig klädsel. Och en gång när jag var ute och gick så hade jag håliga jeans och en kvinna stirrade enormt, som att hon aldrig sett det förut. 
    Självklart har jag preferenser i livet, men verkligen inte kring magtröja/icke magtröja. Många verkar ha leggings och kort tröja. Det är väl mode. Om nåt år har de något annat.
  • Anonym
    Anonym (O) skrev 2023-04-04 19:09:14 följande:

Din pappa har rätt.
Svar på tråden Tjejer som klär sig i magtröja med mera