Inget bra verkar hända mig
Livet bara förbättrar sig för alla omkring mig. De personer som jag känner som var ensamma tidigare hittar alla sina personer och blir inbjudna till saker som jag endast kan drömma om. Samtidigt kan jag bara inte hitta någon som skulle vilja vara vän med mig (jag har försökt i princip överallt). Jag blir inte tagen seriöst av personerna i min miljö, vilket leder till att jag inte kan åstadskomma någonting (går på en IT kurs och är tagen mindre seriöst pga att jag är tjej. Känner att jag missar mycket på detta). Jag vet inte vem jag är menad att vara, och såklart finns det heller ingen som förstår mig. Jag har ingen idé hur jag kan gå framåt karriärsmässigt och kommer med högst sannolikhet sluta som en inte alls så unik person som aldrig gjorde någonting speciellt i livet.
Alla säger bara att jag ska ta plats mer och jobba mot mina mål, men det fungerar bara inte. Fortfarande ensam och jag vet inte ens vilka mål jag vill ha. Det hjälper inte heller att jag är med högst sannolikhet ful. Fick några komplimanger på sistone men det enda jag fick från en främling nyligen var "du ser ut som en nörd" och efter att jag frågade om det var dåligt sa han bara "nä du är ändå söt".
Ville bara kasta ur mig allt det där. Jag har gått på en psykolog vilket förbättrade mitt mående men fortfarande kan jag se hur ödet är oftast emot mig