Döms man för typen av smycken?
Jag undrar om man behöver hålla koll på smycken, mode och trender eller om man kan strunta i det? Min smyckeskollektion består enbart av olika presenter jag fått av i sin tur mestadels 2 pojkvänner. Så jag är accessorerad av dels en tonårspojke (som han var då) och dels av nuvarande. Har aldrig köpt ett smycke åt mig själv. Det mesta är silver, någon enstaka grej är förmodligen ganska dyr. Örhängen, även hålen i öronen betalade min första pojkvän som gåva när jag ville ha det, ett par halsband, något armband, en ankelkedja, och min favorit, en silverlänk med hänge som jag bär runt midjan när det är varmt och jag har kort topp. Tvättar dem med bakpulvergegga och tandborste så ser de nya ut.
Om man är 31 Ser det här billigt ut? tänker folk på vilka smycken någon har om det inte är enormt stort? Jag gillar att jag fått dem, är liksom kärlek i dem. men har ingen aning hur man skall kombinera eller om jag blir dömd för det här. Lägger hellre pengar på tatueringar än smycken men älskar att få i present.