• Anonym (Fattar inte grejen alls)

Syftet med buttplug?

Vad är egentligen syftet med buttplug? (Utöver att mannen blir kåt om man har en buttplug och visar det för honom)

Man kan inte onanera med den, det är klumpigt att smeka själva muskeln (där det är skönt) med den så den sitter liksom bara där som en bajsplutt man känner att nu borde jag verkligen hitta en toalett. En liten dildo kan man ju föra fram och tillbaks men inte en buttplug. Så jag ser inget syfte annat än att klä av sig, krångla in den böja sig fram och säga titta jag har en buttplug och inte ens det har ett syfte för det fungerar precis lika bra att klä av sig, ställa sig mellan honom och TVn ,  böja sig fram och säga "Pseudointellektuell morotskaka".

• Svar på tråden Syftet med buttplug?
  • Anonym (Man)

Om kvinnan har en buttplug så blir det dels trängre i fittan om man har sex med män, den tänker även ut rumpan om man tänker sig att man ska ha analsex, dvs bra uppvärmning. 

För mannan så kan den trycka på prostatan och ge lite sköna känslor faktiskt. 

Anonym (Man) skrev 2023-04-08 08:06:24 följande:

Om kvinnan har en buttplug så blir det dels trängre i fittan om man har sex med män, den tänker även ut rumpan om man tänker sig att man ska ha analsex, dvs bra uppvärmning. 

För mannan så kan den trycka på prostatan och ge lite sköna känslor faktiskt. 

Men är det inte skönare för honom om rumpan är stram istället för uttänjd? Dessutom tänjer den inte ut själva området där det känns bra, där är den ju smal, Ser analsex mer som att jag masserar toppen på honom med den muskeln än att han skall långt upp i tarmen som i kommentaren nedan med "Rövborrning" :D 
    19mark82 skrev 2023-04-08 08:18:06 följande:

hon varmar upp med den innan jag rövborrar henne 

Och där tappade jag lusten för analsex totalt :D "Rövborrar henne"?
  • Tom Araya

En del upplever själva uttänjningen som skön och upphetsande, som njutningsförhöjande komplement till vaginal sex eller onani.

Att det inte skulle fungera som uppvärmning för analsex har du helt fel i.
    Du har yttre och inre ringmuskel. En sådan här fungerar utmärkt för ändamålet
    Produktbild

• Tukt

Det finns säkert ett otal orsaker. Men ursprungligen handlade det ju ganska mycket om dominans.

Tukt skrev 2023-04-08 20:19:55 följande:

Det finns säkert ett otal orsaker. Men ursprungligen handlade det ju ganska mycket om dominans.

Dominans hur? Att man stoppar in den, visar upp det och då går han från trött till kåt på 0,5 sekunder. Om det är dominans, vem utövar dominans då?
  • Tukt
    Anonym (Fattar inte grejen alls) skrev 2023-04-08 20:46:07 följande:
    Dominans hur? Att man stoppar in den, visar upp det och då går han från trött till kåt på 0,5 sekunder. Om det är dominans, vem utövar dominans då?
    Jag säger inte att det är det. Utan att det ursprungligen kommer där ifrån.
  • Polyrytm
    Tom Araya skrev 2023-04-08 16:18:46 följande:

En del upplever själva uttänjningen som skön och upphetsande, som njutningsförhöjande komplement till vaginal sex eller onani.

Att det inte skulle fungera som uppvärmning för analsex har du helt fel i.
    Du har yttre och inre ringmuskel. En sådan här fungerar utmärkt för ändamålet

Ändamålet.
  • Anonym (Skönt)

För att det är skönt.... Min livs starkaste orgasm  var nog när jag blev knullad med en butplug i. Låg på rygg och hans stötar gjorde att det stimulerade  både vaginalt och analt.

• Anonym (Olika)

Om du själv inte känner att det är skönt så finns det ju för din del inget syfte att ha en.

För mig så förhöjer det njutningen och min vanligaste användnin är i samband med att jag onanerar och då finns det ju verkligen ingen annan där att ha den för.

• Starlite

Vadå menar du att det är för mannens skull man har en plugg i sig? Jag tror det finns många kvinnor som blir upphetsade av att ha en plugg i sig. Hemma eller bland folk i stan. 
    Du är inte en av dom iaf.

Starlite skrev 2023-04-09 21:53:11 följande:

Vadå menar du att det är för mannens skull man har en plugg i sig? Jag tror det finns många kvinnor som blir upphetsade av att ha en plugg i sig. Hemma eller bland folk i stan. 
    Du är inte en av dom iaf.

Ja. Tex. Mannen ser på forged in fire eller något och så stoppar man in en buttplug ställer sig mellan honom och Tv:n och visar det. Blir som att snabbspola förbi förspel. Eller om man grälat för att bryta isen. 
Svar på tråden Syftet med buttplug?