• Anonym (Neverendingstory)

Kan aldrig glömma exet

Efter hela nio år grämer det mig ännu. Jag kommer inte över henne. Har dejtat, haft relationer å är nu singel men inget spelar ngn roll, jag kan inte få henne ur mitt huvud. Trodde tiden skulle lösa det här men förstår inte hur lång tid det ska ta 😔
    Någon som känner igen sig? Jag tänker på henne, hoppas få se henne i affären, drömmer om henne. Vad är det för fel på mig?

• Svar på tråden Kan aldrig glömma exet
  • Anonym (hej)

tror du måste bearbeta vad som hände i relationen och sen gå vidare. du har fastnat där nånstans och nu glorifierar henne. känner med dig.

• Anonym (fast i tiden)

Vissa personer är speciella, helt enkelt.

Finns en man som drömt om mig i 30 år, när vi nästan hade sex. Han stod (knappt) emot mig då för han var upptagen, men erkänner att han fortfarande har en crush på mig och vi äter middag någon gång om året när han är i stan.

Han skulle kunna få mig en gång men vill vara trogen sin fru. Släppa mig helt kan han inte säger han, vi är tvillingsjälar.

Så du får väl se hur det går för dig, men du har i alla fall fått kvinnan du drömmer om, under en tid. Det finns de som inte får det heller pga dålig timing.

• Ccplus

Här ska du få höra en liten hemlis. Hon gillade dig inte, och nu bryr hon sig inte om dig. 

• Anonym (Jz)
    Anonym (Neverendingstory) skrev 2023-04-10 00:34:47 följande:
    Kan aldrig glömma exet

Efter hela nio år grämer det mig ännu. Jag kommer inte över henne. Har dejtat, haft relationer å är nu singel men inget spelar ngn roll, jag kan inte få henne ur mitt huvud. Trodde tiden skulle lösa det här men förstår inte hur lång tid det ska ta 😔
    Någon som känner igen sig? Jag tänker på henne, hoppas få se henne i affären, drömmer om henne. Vad är det för fel på mig?

Vad är det som är så speciellt med henne? Ärlig fråga
  • Palmeniers

Been there and bought the t-shirt. Terapi fick mig att sedan leva efter några enkla "tips": 1. livet är för kort för att: [skriv in valfri relationskatastrof] 2. Det värsta är inte att leva ensam. 3. Jag är värd någon som vill vara med m i g.
    Gå i terapi och gå vidare.

• Anonym (Neverendingstory)

Så kloka ni är:) 

Det KAN va så att hon inte längre är intresserad. Relationen slutade på ett dåligt sätt men alla känslor fanns kvar, från bådas håll.Hemsk situation var det. Men nu? jag tror inte hon känner det jag känner. Hon insinuerar att hon känner en massa saker, vad nu det innebär. 

Terapi vore såklart svinbra, är less på detta. 

• Anonym (Nfnf)

Ja jag tänker då och då på de flesta av mina ex, det är mellan 10-15 år sedan. Fast jag saknar inte dem så sätt.

Svar på tråden Kan aldrig glömma exet