Seriös tjänst för sexkontakt
Jag undrar om någon här känner till någon bra och seriös tjänst för sexuella kontakter. Det kan vara en webbsida, app, forum eller egentligen vad som helst. Problemet med vanliga dejtingappar för mig är att många kvinnor reagerar så starkt så fort man ens närmar sig det sexuella området, vilket jag tycker är jobbigt. Och då ska det sägas att jag gör det med väldig försiktighet, typ skriver att jag har en stark sexuell längtan eller något. Jag skulle aldrig komma med något sexuellt förslag, skicka en dickpic eller liknande. Ändå kan bemötande bli ganska otrevligt. Plus att de flesta medelålders kvinnor på Tinder etc. verkar söka kärleksrelationer.
Det andra alternativet är att använda sexkontaktsidor som Bodycontact, vilket jag testat någon gång. Problemet med dessa är dock att det är så vansinnigt skev könsfördelning på dessa, samt att jag inte tycker de känns seriösa. Stämningen är på tok för sexuellt explicit och sunkig. Jag har även testat Darkside, men upplevde även där könsfördelningen som skev plus att jag insåg att jag kanske inte var SÅ kinky. :)
Så vad jag skulle önska är en seriös, trygg och trevlig tjänst där man kan möta likasinnade av motsatt kön som bara är nyfikna på att uppleva sexuell njutning och utforska sånt man tycker är upphetsande.