• Emotion

Seriös tjänst för sexkontakt

Jag undrar om någon här känner till någon bra och seriös tjänst för sexuella kontakter. Det kan vara en webbsida, app, forum eller egentligen vad som helst. Problemet med vanliga dejtingappar för mig är att många kvinnor reagerar så starkt så fort man ens närmar sig det sexuella området, vilket jag tycker är jobbigt. Och då ska det sägas att jag gör det med väldig försiktighet, typ skriver att jag har en stark sexuell längtan eller något. Jag skulle aldrig komma med något sexuellt förslag, skicka en dickpic eller liknande. Ändå kan bemötande bli ganska otrevligt. Plus att de flesta medelålders kvinnor på Tinder etc. verkar söka kärleksrelationer.

Det andra alternativet är att använda sexkontaktsidor som Bodycontact, vilket jag testat någon gång. Problemet med dessa är dock att det är så vansinnigt skev könsfördelning på dessa, samt att jag inte tycker de känns seriösa. Stämningen är på tok för sexuellt explicit och sunkig. Jag har även testat Darkside, men upplevde även där könsfördelningen som skev plus att jag insåg att jag kanske inte var SÅ kinky. :)

Så vad jag skulle önska är en seriös, trygg och trevlig tjänst där man kan möta likasinnade av motsatt kön som bara är nyfikna på att uppleva sexuell njutning och utforska sånt man tycker är upphetsande.

• Svar på tråden Seriös tjänst för sexkontakt
  • Anonym (...)

Fast det du beskriver att du vill ha ÄR ju sånt som är på bodycontact och liknade sidor? Att det ska finnas ett mellanting mellan såna siter och vanliga datingsiter finns inte. 
    Man får helt enkelt använda de siter som finns och försöka vara så tydlig man kan i sin presentation så att folk fattar, och då kan välja om de vill prata med dig eller inte. 

De flesta vanliga datingsiter fungerar bra för det du menar, bara du är tydlig och inte förespeglar de som ser din profil, att du vill ha en seriös relation. 

• Anonym (Tidigare HL-medlem)

Det finns den där svenska sidan som börjar på hem och slutar på ligg. 
    Jag var medlem i drygt ett år och är väldigt nöjd, kvinna visserligen och de är som vanligt i minoritet oavsett plattform. 

• Emotion
    Anonym (...) skrev 2023-04-12 08:47:23 följande:

Fast det du beskriver att du vill ha ÄR ju sånt som är på bodycontact och liknade sidor? Att det ska finnas ett mellanting mellan såna siter och vanliga datingsiter finns inte. 
    Man får helt enkelt använda de siter som finns och försöka vara så tydlig man kan i sin presentation så att folk fattar, och då kan välja om de vill prata med dig eller inte. 

De flesta vanliga datingsiter fungerar bra för det du menar, bara du är tydlig och inte förespeglar de som ser din profil, att du vill ha en seriös relation. 

Nej, jag är ute efter något som inte känns som en sån extrem köttmarknad som BC känns som. Så på så vis känns Tinder väldigt mycket trevligare. Men där stöter man ju å andra sidan på bekanta (bor i en liten stad), och det gör att jag inte vill vara för explicit i min text.

Jag är för övrigt inte bara ute efter dejtingsajter och appar. Det kan vara vilka sammanhang som helst som kan vara intressanta. Bara det finns en öppenhet för sexuella kontakter.
  • Anonym (Black Widow)

Åk till närmaste sexklubb och ha en helkväll.

• Emotion
    Anonym (Black Widow) skrev 2023-04-16 22:17:14 följande:

Åk till närmaste sexklubb och ha en helkväll.

Haha! Mmm, det borde jag kanske, men jag känner att jag är lite för blyg för det, eller kanske för att det inte alls ingår i min självbild. Jag är väldigt normal och välordnad i övrigt. :) Tänker att det kan bli lite too much också. För mig är sex också väldigt mycket mer i huvudet/tanken än vad fysiskt in- och ut-sex eller porr är.
  • Anonym (Black Widow)
    Emotion skrev 2023-04-16 22:28:10 följande:
    Haha! Mmm, det borde jag kanske, men jag känner att jag är lite för blyg för det, eller kanske för att det inte alls ingår i min självbild. Jag är väldigt normal och välordnad i övrigt. :) Tänker att det kan bli lite too much också. För mig är sex också väldigt mycket mer i huvudet/tanken än vad fysiskt in- och ut-sex eller porr är.
    Du kanske skulle besöka ett sådant ställe ändå, bara för att se vad det är om inte annat :) Skulle inte jämföra det med in och ut-sex eller porr i alla fall.
  • Anonym (Kvinna 48)

Anledningen till att det är sned fördelning på sidor som bodycontact är att kvinnor inte söker kravlöst sex i samma utsträckning som män. Vill du finna en sexpartner så får du kanske anpassa vad du söker och söka ett förhållande.

Jag som kvinna har testat bodycontact flera gånger men det gav bara besvikelse. Jag vill ha en riktig vänskap i grunden och mer än bara ons (då sexet sällan är bra och tillfredställande första gångerna). Jag verkar dessutom vilja träffas mer än de männen jag försökt med. I slutändan så tappade jag bara självkänslan och kände mig sjukt oattraktiv att inte ens lyckas träffa en kk på en sida som den. Samtidigt fick jag en skadad bild av män då det var en stor mängd äckel, lögnare, idioter och otrogna som betedde sig illa. Så aldrig mer. 

• Emotion
    Anonym (Kvinna 48) skrev 2023-04-17 08:38:45 följande:

Anledningen till att det är sned fördelning på sidor som bodycontact är att kvinnor inte söker kravlöst sex i samma utsträckning som män. Vill du finna en sexpartner så får du kanske anpassa vad du söker och söka ett förhållande.

Jag som kvinna har testat bodycontact flera gånger men det gav bara besvikelse. Jag vill ha en riktig vänskap i grunden och mer än bara ons (då sexet sällan är bra och tillfredställande första gångerna). Jag verkar dessutom vilja träffas mer än de männen jag försökt med. I slutändan så tappade jag bara självkänslan och kände mig sjukt oattraktiv att inte ens lyckas träffa en kk på en sida som den. Samtidigt fick jag en skadad bild av män då det var en stor mängd äckel, lögnare, idioter och otrogna som betedde sig illa. Så aldrig mer. 

Min känsla är också att kvinnor inte söker kravlöst sex lika mycket som män, men jag skulle aldrig gå in i ett förhållande bara för sexet av en rad skäl.

Jag tror inte du är ensam om att ha dåliga erfarenheter av bc eller liknande som kvinna. Det verkar finnas väldigt gott om män som beter sig illa på både dessa och vanliga dejtingsajter, och tyvärr väldigt svårt att veta på förhand vem som är ett svin. Jag stör mig på detta också, eftersom det försvårar situationen för alla. Både män och kvinnor, seriösa och oseriösa lär ju bara få det svårare att lyckas med sin dejting... Så därför mitt behov av en seriös tjänst/sida/forum eller vad som helst. Kanske verkligheten är den bästa arenan. Men inte ens där vet jag var man ska ta vägen. Sexklubb kanske är det som gäller. :)
  • Anonym (Singelman)
    Anonym (Felicia) skrev 2023-04-17 20:59:14 följande:

Förstår vad du menar med Bodycontact.. 
    Prova swing4passion.com 

Är det bara för par?
Svar på tråden Seriös tjänst för sexkontakt