• Anonym (Omättliga Mia)

    Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!

    Jag är gravid i vecka 17 med mitt första barn och jag vet inte vad som händer med min kropp. Det är som om går omkring och är konstant kåt och vill ha sex - hela tiden! Så här superkåt som jag är nu har jag aldrig varit förut och det skämmer mig! Det är nästan så jag har lust att "överfalla" varje man jag ser här på jobbet för att jag bara vill knulla. Till och med de som jag tidigare ett som fula och oattraktiva hade jag gärna knullat med bara för att stilla min lust. Nu har dessutom min man börjat klaga - tänk er, en man som KLAGAR PÅ FÖR MYCKET sex. Hur är det möjligt? Jag trodde inte det var sant när han sa att han inte orkade mer när jag ville kliva på honom igen...Under påsken hade vi det typ 5 ggr om dagen och jag ville ändå bara ha mer!


    Igår innan min kille kommit hem och jag kommit hem från jobbet var det första jag gjorde var att onanera mig till orgasm för att jag sett några killar på tunnelbanan som jag tyckte var "sexy boys" (trots att de nog i själva fallet var helt ordinära killar). Jag som aldrig onanerar annars och inte gjort det på typ 15 år har nu börjat göra det dagligen sedan någon vecka tillbaka.
    Jag är rädd för mitt nya jag. Jag känner inte igen mig själv. Jag jobbar så för att behärska mig för att inte ställa till med någon scen eller så på jobbet.
    Är det så här det är att vara gravid? Jag har hört om kvinnliga kollegor som varit illamående under sin graviditet. Det har jag inte känt av alls. Jag är överkåt bara typ. Thats it.

  • Svar på tråden Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!
  • Anonym (Lollo)

    Det är helt normalt och du är inte ensam. Så är det med hormoner 😅

  • Anonym (Äsch)

    Passa på och njut och onanera (så mycket du orkar. Gör drt tills du fysiskt inte orkar mer) och ligg med din man (så mycket han orkar) snart har ni barn och det kan bli svårt att få ligga på ett tag.. 

  • Anonym (Härligt!)

    Jag blev lika dan när jag satte in hormonspiral! Jösses, jag var som en brunstig tjur. 

  • Anonym (desperat)

    Jag är i klimakteriet och upplever samma.

    Har läkartid nästa vecka och kommer att tigga om hjälp för jag har spårat ur på riktigt. Riskerar att förstöra mitt liv helt om jag inte får hjälp.

  • Anonym (Pryd)
    Anonym (desperat) skrev 2023-04-12 17:22:20 följande:

    Jag är i klimakteriet och upplever samma.

    Har läkartid nästa vecka och kommer att tigga om hjälp för jag har spårat ur på riktigt. Riskerar att förstöra mitt liv helt om jag inte får hjälp.


    Haha hur berättar man det för läkaren?
  • Anonym (desperat)
    Anonym (Pryd) skrev 2023-04-12 17:27:34 följande:
    Haha hur berättar man det för läkaren?
    Jag är inte pryd och behöver väl inte gå in i detaljer. Räcker väl att jag har ett antal fysiska symptom som stör och inte kan sköta mitt jobb pga alla tankar.
  • Anonym (Omättliga Mia)
    Anonym (desperat) skrev 2023-04-12 17:22:20 följande:

    Jag är i klimakteriet och upplever samma.

    Har läkartid nästa vecka och kommer att tigga om hjälp för jag har spårat ur på riktigt. Riskerar att förstöra mitt liv helt om jag inte får hjälp.


    Ja precis så känner även jag. Jag känner också att jag nog måste boka läkartid eller hos barnmorskan för att få hjälp med det här. Det är ohållbart som det är nu. Låg med min man för någon timme sedan, när han kommit från jobbet. Och när han sedan gick ut med hunden gick jag och onanerade i duschen till en ny orgasm för jag var fortfarande enormt kåt och trots det så är jag inte nöjd. Fysiskt känner jag mig utmattad men mitt huvud vill ha mer sex.


    Jag som ALDRIG tänker på sex och sånt annars, smeker mig aldrig eller stoppar in fingrar i fiffi som jag gör nu, utan är en "snäll och ordentlig flicka", lite pryd faktiskt. Men det är som om jag har ett sexmonster inuti mig som bara vill ha mer och mer. Hemskit!


    Jag är rädd att min man lämnar mig och att han inte gillar och älskar mig för den jag är nu, att jag skrämmer bort honom. Jag är inte alls den person nu som han lärt sig älska, utan jag känner mig personlighetsförändrad till någon jag aldrig varit och som jag inte vill vara och det är det som gör mig så himla rädd också. Tänk om jag aldrig blir normal och mitt gamla lag igen...


    Vet inte vad jag ska ta mig till.

  • Anonym (desperat)
    Anonym (Omättliga Mia) skrev 2023-04-12 19:53:27 följande:

     


    Jag är rädd att min man lämnar mig och att han inte gillar och älskar mig för den jag är nu, att jag skrämmer bort honom. Jag är inte alls den person nu som han lärt sig älska, utan jag känner mig personlighetsförändrad till någon jag aldrig varit och som jag inte vill vara och det är det som gör mig så himla rädd också. Tänk om jag aldrig blir normal och mitt gamla lag igen...


    Vet inte vad jag ska ta mig till.


    Du kommer helt säkert att bli normal igen när gravidhormonerna lägger sig.

    Liksom jag när bergochdalbanan som är klimakteriet är över, men jag tror jag behöver lite hjälp i nuet.
  • Anonym (Goatfucker)
    Anonym (Härligt!) skrev 2023-04-12 15:54:53 följande:

    Jag blev lika dan när jag satte in hormonspiral! Jösses, jag var som en brunstig tjur. 


    Brunstig tjur? Really? 😂
  • Tom Araya
    Anonym (Omättliga Mia) skrev 2023-04-12 19:53:27 följande:

    Ja precis så känner även jag. Jag känner också att jag nog måste boka läkartid eller hos barnmorskan för att få hjälp med det här. Det är ohållbart som det är nu. Låg med min man för någon timme sedan, när han kommit från jobbet. Och när han sedan gick ut med hunden gick jag och onanerade i duschen till en ny orgasm för jag var fortfarande enormt kåt och trots det så är jag inte nöjd. Fysiskt känner jag mig utmattad men mitt huvud vill ha mer sex.


    Jag som ALDRIG tänker på sex och sånt annars, smeker mig aldrig eller stoppar in fingrar i fiffi som jag gör nu, utan är en "snäll och ordentlig flicka", lite pryd faktiskt. Men det är som om jag har ett sexmonster inuti mig som bara vill ha mer och mer. Hemskit!


    Jag är rädd att min man lämnar mig och att han inte gillar och älskar mig för den jag är nu, att jag skrämmer bort honom. Jag är inte alls den person nu som han lärt sig älska, utan jag känner mig personlighetsförändrad till någon jag aldrig varit och som jag inte vill vara och det är det som gör mig så himla rädd också. Tänk om jag aldrig blir normal och mitt gamla lag igen...


    Vet inte vad jag ska ta mig till.


    Har du frågat honom vad han tycker om din ökade sexlust?

    Skulle han lämna dig så lär du inte sakna alternativ för ett nytt förhållande.
Svar på tråden Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!