Handen på hjärtat, har du skrivit en arg lapp?
En sån där anonym en
En sån där anonym en
Anonymt? Dom vet väl vilket lägenhetsnummer det är när dom har försökt att sno min tvätt tid
Nej. Måste det sägas, säger jag det till personen i fråga öga mot öga.
"Till dig som 'spelar' fiol på kvällarna: Vad tycks om att skaffa dig en hobby??". Visade sig vara ett litet barn sen men skitsamma, det lät som någon släppt in en räv i en minkfarm!!
Jag är konflikträdd så jag har flirtat in mig hos en granngubbe, lite sådär hjälplös och gör rösten ljusare så säger jag till honom så säger han sedan till vederbörande åt mig.
Tror inte jag vinner någon årets kvinna-award men tjaaa...borde kanske sluta fega mig.
Nej, inte anonym. Jag skrev en arg lapp till en granne som hade skrivit en lapp till mig om att jag och mina vänner väsnades. Hon kunde kommit ner och plingat på och sagt till, vi hade dämpat oss utan problem. Men nu valde hon att skriva en arg lapp. Då gick jag upp till henne och ringde på, men hon öppnade inte. Så då skrev jag en tillbaka. Efter det tittade hon alltid åt ett annat håll när hon såg mig tills jag flyttade därifrån. Patetiska subba.
Anonym? Nej.
Annars, hundratals.
Nej, det har jag inte, men bor i hus så det blir ju lite svårt med anonymiteten. Men om jag bodde i lägenhet skulle jag lätt kunna göra det.