Hur upplever ni andra Ferrari ägare att grannarna tar det?
Tycker det gått bra hittills, kul grej i livet
Tycker det gått bra hittills, kul grej i livet
Mitt ex är också Ferrari ägare. Varken jag eller någon granne har ens reagerat över det. Vad menar du egentligen? Fattar inte varför någon skulle bry sig?
bjuder fan inte över grannarna när jag äter ferrari
Hur orkar man bry sig om sånt här.......
Tycker det gått bra hittills, kul grej i livet //
Hahaha.... jag skiter fullständigt i vilka bilar mina grannar kör, töntigaste är att du tror att någon bryr sig
Och du visar precis allt som är fel med folk som köper ferrari, lambo och bugatti...
Hahaha.... jag skiter fullständigt i vilka bilar mina grannar kör, töntigaste är att du tror att någon bryr sig
Nja, hur andra reagerar på Ferrari vet jag faktiskt inte, men själv tycker jag att det är helt ok att somliga kör sådana bilar. De duger förstås fint att ta sig från punkt A till B, handla, skjutsa ungarna till dagis och så. Opel, Subaru, Kia, Ferrari, Skoda whatever.
Och du visar precis allt som är fel med folk som köper ferrari, lambo och bugatti...
Problemet med dagens Ferrari är att dom blir slagen av en vanlig tesla, då behöver man inte ens använda teslas bästa modell, utan en helt vanlig familjebil på allround däck slår flaggskeppen hos Ferrari.
Är det en sämre Ferrari än denna, kan barnen titta hur Ferrarin ser ut både bakifrån som framifrån under en 0-100 race.
Där barnen kan titta: den såg snabb ut, men mamma körde från den.