• Anonym (Sex)

    Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?

    Du som är man, skulle du vara okej med/gå med på att din tjej/fru/sambo har sex med andra om hon hade velat det? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?
  • Anonym (Z)

    Min flickvän ligger med andra män och jag älskar att få bilder på det

  • Anonym (Jod)

    Röstade ja, könet spelar ingen roll. Hon har aldrig provat en kvinna men
    jag älskar när hon kommer hem fullsprutad av en annan man.

  • Anonym (Ej man men blääh)

    Jag är ej man men blääh, hade han vart ok med det hade jag gjort slut. 

    Vill jämföra det här cuckoldandet "jag vill se på när min fru har sex med andra män" med självskadebeteende. Fast istället för att skära sig så skär de sig i själen..Manligt självskadebeteende.

  • PorterPelle

    Vi har sex med andra båda två och det passar oss och vår njutning ypperligt. Vi gör det alltid tillsammans, aldrig så att hon eller jag sticker iväg och knullar medan den andra sitter hemma och tittar på tv. Vi vill njuta av andras kroppar men vi gör det i samma rum, eller i få undantagsfall i olika delar av en rum på en klubb eller ett hus. Ser gärna på när hon knullar med andra män, par eller kvinnor medan jag njuter med en annan kvinna. 

  • Anonym (Kvinna)

    Jag är kvinna, så jag har inte röstat, men jag fantiserar en del om att se min man ha sex med en annan kvinna. För mig handlar det om att jag tänder på att se honom njuta. Så i mitt fall har det inget med förnedring att göra. Jag vet dock inte hur jag skulle reagera om det skedde i verkligheten. Svartsjukan kanske skulle komma i vägen.

  • Dwarf

    Resultaterna är ganska konstiga: det är inte sant tror jag att män i allmänhet kan vara okej med det. De flesta av människor (alla kön) är svartsjuka och skulle inte låta sin partner att ligga med andra, nej!

  • Anonym (Grönt)
    Dwarf skrev 2023-04-19 10:57:29 följande:

    Resultaterna är ganska konstiga: det är inte sant tror jag att män i allmänhet kan vara okej med det. De flesta av människor (alla kön) är svartsjuka och skulle inte låta sin partner att ligga med andra, nej!


    Du kan inte föra en talan för hur alla ska känna. Nej, alla känner inte svartsjuka på de sättet. Jag gör inte de. Svartsjuka leder enbart till elände.
Svar på tråden Skulle du vara okej med att din tjej ligger med andra?