• Anonym (Gift)

Hitta sexpartner

Hur gör man som gift kvinna för att hitta en sexpartner?
    Vi har ett öppet förhållande men är inte direkt öppna med att vi har det. Så därför går Tinder bort. 
    Jag har testat bodycontact förut men jag känner mig skeptisk till sidan eftersom att man blir överöst av killar som varken har bild eller text i sin profil men ändå skriver "knulla?" "Sugen?"

Hur som helst så är jag sugen på att träffa någon utanför mitt kontaktnät och tips uppskattas! 

(Ja jag vet att det finns liknande trådar men många är gamla, gäller för män eller för hbtq)

• Svar på tråden Hitta sexpartner
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Micke)

Tinder! Jag är också gift men har Tinder för att träffa andra tjejer för sex och har träffat flera därifrån. Risken är att bli upptäckt men man får va lite listig där 

• Madida

Jag är visserligen singel och söker en seriös relation men blir ändå överöst av meddelande från män som bara vill ligga med mig. Så det borde inte vara några större problem för dig att hitta nån på sidorna jag är med på, t.ex Tinder och Badoo.

• Anonym (Också gift)
    Anonym (Gift) skrev 2023-04-18 15:20:35 följande:
    Hitta sexpartner

Hur gör man som gift kvinna för att hitta en sexpartner?
    Vi har ett öppet förhållande men är inte direkt öppna med att vi har det. Så därför går Tinder bort. 
    Jag har testat bodycontact förut men jag känner mig skeptisk till sidan eftersom att man blir överöst av killar som varken har bild eller text i sin profil men ändå skriver "knulla?" "Sugen?"

Hur som helst så är jag sugen på att träffa någon utanför mitt kontaktnät och tips uppskattas! 

(Ja jag vet att det finns liknande trådar men många är gamla, gäller för män eller för hbtq)

Jag har hittat mina irl, en på jobbet, en kompis till en fd kollega och en på hamburgekedjan där jag äter lunch ibland. Två av dessa har jag kvar som älskare, den tredje ville ha mer än sex. 

Den ena är lite äldre och är ganska upptagen med mycket runt sig, den andra yngre. Det är bra för då hinner inte den ena mer än just sex och den andra skulle ändå inte gå att inleda mer med eftersom han är så pass mycket yngre. 

Kontakten skedde ganska naturligt. 
    Den första tog väldigt försiktigt tag i mitt finger efter ett möte och jag frågade enkelt om han ville ses efter jobbet. 
    Med den andra sprakade det till varje gång vi råkade träffas, det gick liksom inte att missförstå hur mycket vi tänder på varandra. (Underbar känsla!) 

Sedan #meetoo är det dock lite vanskligt med den typen av kontakt men är man respektfull och läser av signaler så tycker jag ändå att det går bra. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Gift)
    Madida skrev 2023-04-18 15:42:16 följande:
    Hitta sexpartner

Jag är visserligen singel och söker en seriös relation men blir ändå överöst av meddelande från män som bara vill ligga med mig. Så det borde inte vara några större problem för dig att hitta nån på sidorna jag är med på, t.ex Tinder och Badoo.

Problemet är att så många utan substans skriver! Det blir så svårt att sålla bort guldkornen. Vill ändå kunna prata om saker även om det bara är en kk relation vid sidan av.
    Tinder känns ganska seriöst och jag träffade min man där men vi bor i en liten stad så det känns svårt med Tinder.. 

Har faktiskt aldrig varit inne på Badoo, är det seriösa människor där? 
    Det är så svårt att googla min fråga eftersom det kommer BARA reklam.
  • Madida
    Anonym (Gift) skrev 2023-04-18 16:58:19 följande:
    Problemet är att så många utan substans skriver! Det blir så svårt att sålla bort guldkornen. Vill ändå kunna prata om saker även om det bara är en kk relation vid sidan av.
    Tinder känns ganska seriöst och jag träffade min man där men vi bor i en liten stad så det känns svårt med Tinder.. 

Har faktiskt aldrig varit inne på Badoo, är det seriösa människor där? 
    Det är så svårt att googla min fråga eftersom det kommer BARA reklam.
    Jag har gått på rätt många dejter och de absolut flesta har jag fått kontakt med på Badoo. Så jag tycker det funkar helt okej även om jag inte träffat rätt

Men sen är många män mycket snack och lite verkstad. Det snackas om att de vill ses och ga sex men skulle man nappa så fegar 7/10 ur.

Mitt förslag är ändå att testa Badoo 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Cranberry)

Varför skulle Tinder gå bort? Du behöver ju inte avslöja ditt ansikte med bilderna. Ha bara på din kropp eller skriv en ärlig text. Skulle rekommendera det senare.

• Anonym (Gift)
    Anonym (Cranberry) skrev 2023-04-19 09:01:57 följande:

Varför skulle Tinder gå bort? Du behöver ju inte avslöja ditt ansikte med bilderna. Ha bara på din kropp eller skriv en ärlig text. Skulle rekommendera det senare.

Förvisso inte använt Tinder på flera år nu men jag vet ju själv vibbarna en dålig profil ger.. Kanske får testa! Tack för tips, både till dig och er andra som skrev :)
  • Vildeville6

Hej jag är en gift kille som lever i ett liknande förhåköande.Har provat bodycontakt men som seriös kille verkar det nästan omöjligt man försvinner i mängden,går nog tusen killar på varje tjej.Däremot funkar Victoria Milan bättre,där möts likasinnade som vill ha mer spänning i vardagen o njuta av skönt sex

• Fantomas666
    Vildeville6 skrev 2023-04-24 17:51:10 följande:

Hej jag är en gift kille som lever i ett liknande förhåköande.Har provat bodycontakt men som seriös kille verkar det nästan omöjligt man försvinner i mängden,går nog tusen killar på varje tjej.Däremot funkar Victoria Milan bättre,där möts likasinnade som vill ha mer spänning i vardagen o njuta av skönt sex

Hej jag har det ungefär på samma sätt som dej..
    Min fru har faktiskt hittat några vettiga män på bc sidan som hon träffar regelbundet och nu är det min tur i vårat förhållande att testa samma sak på bc...
    Inget napp alls, kvinnorna läser inte ens meddelanden och ja jag kan föra mej och skriver inte *hej knulla ikväll* typ.

Du skrav victoria milan sidan, är det en bra sida?

Jag vill bara få tag i en vettig, trevlig kvinna att få testa att vara typp kk med.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Salem
    Fantomas666 skrev 2023-04-25 18:13:42 följande:
    Hon som startade Tråden
  • SkogsTjej

Tinder, som andra nämnt, och du behöver givetvis inte lägga upp en bild på ditt ansikte isåfall! Jag har vart med om ett par öppna förhållanden, och även om Tinder kan kräva lite sållande så har det gjort gott tidigare! Solig

Sen tycker jag nästan att det kan vara lite spännande att kanske matcha med någon som bor närmre en själv! Det skulle göra diverse besök betydligt lättare, och ifall du träffat eller sätt någon snygg kille/tjej som du tidigare funderat på, tja, då vore det ju kul att matcha med dem, bland annat!

• Anonym (Gift man)
    SkogsTjej skrev 2023-04-25 19:32:06 följande:

Tinder, som andra nämnt, och du behöver givetvis inte lägga upp en bild på ditt ansikte isåfall! Jag har vart med om ett par öppna förhållanden, och även om Tinder kan kräva lite sållande så har det gjort gott tidigare!  // Solig

Sen tycker jag nästan att det kan vara lite spännande att kanske matcha med någon som bor närmre en själv! Det skulle göra diverse besök betydligt lättare, och ifall du träffat eller sätt någon snygg kille/tjej som du tidigare funderat på, tja, då vore det ju kul att matcha med dem, bland annat!

I vilken skog bor Skogstjejen då? Förhoppningsvis i en skog nära mig ;)
  • Anonym (Uppsalakille)

Bc är bra. Bara du sållar ut de du inte tycker verkar intressant.
    bor du nära Uppsala, eller kan tänka dig att besöka de så finns jag där under samma namn :)
    jag vill gärna ha en älskarinna och göra de riktigt skönt tillsammans ä.

Svar på tråden Hitta sexpartner