Anonym (Gift) skrev 2023-04-18 15:20:35 följande:
Hitta sexpartner
Hur gör man som gift kvinna för att hitta en sexpartner?
Vi har ett öppet förhållande men är inte direkt öppna med att vi har det. Så därför går Tinder bort.
Jag har testat bodycontact förut men jag känner mig skeptisk till sidan eftersom att man blir överöst av killar som varken har bild eller text i sin profil men ändå skriver "knulla?" "Sugen?"
Hur som helst så är jag sugen på att träffa någon utanför mitt kontaktnät och tips uppskattas!
(Ja jag vet att det finns liknande trådar men många är gamla, gäller för män eller för hbtq)
Jag har hittat mina irl, en på jobbet, en kompis till en fd kollega och en på hamburgekedjan där jag äter lunch ibland. Två av dessa har jag kvar som älskare, den tredje ville ha mer än sex.
Den ena är lite äldre och är ganska upptagen med mycket runt sig, den andra yngre. Det är bra för då hinner inte den ena mer än just sex och den andra skulle ändå inte gå att inleda mer med eftersom han är så pass mycket yngre.
Kontakten skedde ganska naturligt.
Den första tog väldigt försiktigt tag i mitt finger efter ett möte och jag frågade enkelt om han ville ses efter jobbet.
Med den andra sprakade det till varje gång vi råkade träffas, det gick liksom inte att missförstå hur mycket vi tänder på varandra. (Underbar känsla!)
Sedan #meetoo är det dock lite vanskligt med den typen av kontakt men är man respektfull och läser av signaler så tycker jag ändå att det går bra.