• erikaABC

    Vad tycker ni om Gudrun Sjödens kläder?

    Vad tycker ni om Gudrun Sjödens kläder?
    Skriv gärna en kommentar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om Gudrun Sjödens kläder?
  • Anonym (Hmm)

    70-tal möter Indiska möter förskolebarn. Njah. Inget för mig, även om vissa färger är härliga.

  • Anonym (Skräddaren)

    Nu är jag i femtioårsåldern och tråkig svenska, dessutom lite småtjock.
    Perfekta kläder, roliga och välsittande.

  • Mrs Moneybags

    De är bra kvalitet, men stilen passar inte mig. 

    Min mamma, däremot, hon älskar dem! Hon är 75 år och lite rund. 

  • Anonym (Emma)

    Jag gillar vissa plagg, köpte några plagg för ett tag sedan tillsammans med min farmor som också köpte, haha. Gillar färg 

  • Anonym (Inte min stil)

    Inte min stil, ger lite batikhäxevibbar men då hon tydligen inte är en batikhäxa måste jag försöka hitta något plagg jag gillar och köpa. 

  • Anonym (Betonghäck)

    Batikhäxor är ofta omedvetet rasistiska precis som Gudrun. Dock har de sällan råd med våning i NY som Gudrun. 

  • Mrs Moneybags
    Anonym (Inte min stil) skrev 2023-04-20 13:42:04 följande:

    Inte min stil, ger lite batikhäxevibbar men då hon tydligen inte är en batikhäxa måste jag försöka hitta något plagg jag gillar och köpa. 


    Det är just exakt en batikhäxa hon är! Överklasstant som är 100% omedveten om sina rasistiska tendenser. En del klär sig i sliten Busnel, andra i Gudrun Sjödén. 

    Går på samma konstutställningar och äter sallad på Blå porten. Njuter av att vara liberal och frisinnad i sin egen lilla värld. 
  • Anonym (A)
    Mrs Moneybags skrev 2023-04-20 14:49:59 följande:
    Det är just exakt en batikhäxa hon är! Överklasstant som är 100% omedveten om sina rasistiska tendenser. En del klär sig i sliten Busnel, andra i Gudrun Sjödén. 
    Eller så är det bara som vanligt att ni i (V)änstern hittar skit där inget är? 
Svar på tråden Vad tycker ni om Gudrun Sjödens kläder?