Hårborttagning
Min fråga lyder kort och gott: Hur bra är Veet (och liknande) för hårborttagning mellan benen ?
Blir området mer/mindre irriterat än efter rakning/vaxning ?
Något speciellt att tänka på ?
Tack :)
Min fråga lyder kort och gott: Hur bra är Veet (och liknande) för hårborttagning mellan benen ?
Blir området mer/mindre irriterat än efter rakning/vaxning ?
Något speciellt att tänka på ?
Tack :)
GÖR DE INTE!!!! Jag gjorde misstaget att testa, huden följde med och jag blev helt skinnflådd. Gjorde fruktansvärt ont länge
Jag skulle säga låt bli. Har för mig att det står att man inte ska ha det mellan benen i instruktionerna också?
Funkar bra uppe på venusberget och bikinilinjen, men undvik att ha längre ner, har oxå gjort det misstaget.
för mig funkar det bäst att använda laser/ipl för hemmabruk, har aldrig varit så lent som sen jag började med det.
Funkar bra uppe på venusberget och bikinilinjen, men undvik att ha längre ner, har oxå gjort det misstaget.
för mig funkar det bäst att använda laser/ipl för hemmabruk, har aldrig varit så lent som sen jag började med det.
Epilator då?