• rostigsaab

Hårborttagning

Min fråga lyder kort och gott: Hur bra är Veet (och liknande) för hårborttagning mellan benen ? 

Blir området mer/mindre irriterat än efter rakning/vaxning ? 

Något speciellt att tänka på ? 

Tack :)

• Svar på tråden Hårborttagning
  • Anonym (Fruktansvärt)

GÖR DE INTE!!!! Jag gjorde misstaget att testa, huden följde med och jag blev helt skinnflådd. Gjorde fruktansvärt ont länge

• Anonym (Killgissar)

Jag skulle säga låt bli. Har för mig att det står att man inte ska ha det mellan benen i instruktionerna också?

• Anonym (Em)

Funkar bra uppe på venusberget och bikinilinjen, men undvik att ha längre ner, har oxå gjort det misstaget. 

för mig funkar det bäst att använda laser/ipl för hemmabruk, har aldrig varit så lent som sen jag började med det. 

• Anonym (V)
    Anonym (Em) skrev 2023-04-20 21:21:25 följande:

Funkar bra uppe på venusberget och bikinilinjen, men undvik att ha längre ner, har oxå gjort det misstaget. 

för mig funkar det bäst att använda laser/ipl för hemmabruk, har aldrig varit så lent som sen jag började med det. 

Intressant! Kan du rekommendera någon modell?
  • Anonym (.)
    Anonym (Em) skrev 2023-04-20 21:21:25 följande:

vilken använder du? hur länge håller resultatet?
Svar på tråden Hårborttagning