Anonym (Klara) skrev 2023-04-21 15:54:57 följande:
Lika irriterande när två stycken använder tråden för privat konversation, ofta OT och långa utläggningar.
Det tycker jag har att göra med om en av de som gör det är TS. Några av mina trådar har blivit lång konversation som gått delvis utanför ämnet, men då har jag försökt att hitta till ämnet, som jag var intresserad av. Det kan ha hänt att det blivit konversation i någon annans tråd vid något tillfälle, överhuvudtaget har jag fått kritik för detta med att jag är OT, så jag försöker att tänka på det. Men jag håller inte med om att det är fel med en lång konversation mellan två personer per se. Varför skulle det vara det? Det är väl bara för andra att hoppa över inlägg de inte är intresserade av att läsa, och själva tillföra sådant de är intresserade av. Jag tycker ofta att trådarna tar slut för fort och ställer därför frågor till andra. Men i en tråd nyligen när jag gjorde det så fick jag kritik för att "ha tagit på mig att moderera tråden". Jag tror att det vore bra att införa blockeringsfunktion.