• Anonym (Valet och kvalet)

    Hur ofta skulle du vilja ha sex?

    Förutsatt att allt annat i livet är bra och flyter på. Det viktiga är alltså hur du skulle vilja ha det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta skulle du vilja ha sex?
  • Anonym (...)

    Mitt alternativ fanns inte med: 1 g/vecka. Det tycker jag är lagom. 

  • Anonym (Valet och kvalet)
    I vårt förhållande har vi olika lust och sexbehov. Vi hade mycket sex i början av förhållandet. Men efter barn m.m. blev det mindre vilket inte är konstigt.  Det som förvånar mig är hur olika vi skulle vilja ha det om allt annat är bra.
    Är lite nyfiken på hur andra har det och det ändras med tiden.
  • Madida

    Om jag var i en relation, några gånger i veckan. Men sånt går i vågor också. Ibland vill jag 2ggr/dag. Ibland 2ggr/v.
    I situationer då det är mycket i livet i övrigt och jag är stressad och trött vill jag knappt ha det 1 gång/v.

  • Anonym (Valet och kvalet)
    Anonym (...) skrev 2023-04-22 09:21:26 följande:

    Mitt alternativ fanns inte med: 1 g/vecka. Det tycker jag är lagom. 


    Jag vet, det kändes som om listan  skulle bli för lång om jag la till flera alternativ.
  • Anonym (Håhåjaja)

    Definitivt oftare än jag det nu i alla fall.......

  • Anonym (111)
    Anonym (...) skrev 2023-04-22 09:21:26 följande:

    Mitt alternativ fanns inte med: 1 g/vecka. Det tycker jag är lagom. 


    Borde inte det vara några gånger i månaden alternativet då?

    Det valde jag. 3-4 gånger per månad blir ju 1 gång per vecka ungefär.

    3-4 gånger räknar jag i alla fall som några gånger.
  • Anonym (Sällan men intensivt)

    Sex är något som jag ser på som andra magiska och givande upplevelser som man kan tanka energi och livslust ifrån. Som en stor fest, en givande konsert, danskväll, kulturhändelse, en fest med goda vänner. en weekend resa. Något jag inte har behov av i vardagen men vill uppleva ibland och njuta av. Vad jag gillar mest med sex är allt runt omkring. Attraktionen, pirret, spänningen, erotiken, känslosvallen, den intima upplevelsen med någon jag vill vara nära och sugs till.
     
    Jag skulle kunna tänka mig några ggr per år men gärna en helg eller några dagar i sträck hellre än ofta. Jag vill helt och hållet gå in i känslan och maxa upplevelsen. Sex är inget som ska bli slentrian och något som tjatas ut.

  • Anonym (Pensionären)

    Vi är båda pensionärer Som passerat 70. Knullar en gång i veckan vilket vi båda tycker är lagom. Ett blått piller och glidmedel behövs sen är det bara att köra på. Båda får orgasm. Frun oftast ett par gånger

  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Pensionären) skrev 2023-04-22 16:24:25 följande:

    Vi är båda pensionärer Som passerat 70. Knullar en gång i veckan vilket vi båda tycker är lagom. Ett blått piller och glidmedel behövs sen är det bara att köra på. Båda får orgasm. Frun oftast ett par gånger


    Så kul 
  • Tom Araya
    Anonym (...) skrev 2023-04-22 09:21:26 följande:

    Mitt alternativ fanns inte med: 1 g/vecka. Det tycker jag är lagom. 


    1 gång i veckan blir några gånger i månaden.
  • Tom Araya

    Jag röstade på några gånger i veckan. Lusten kan variera från dag till dag och från vecka till vecka, men ungefär varannan dag + 2-3 gånger över helgen brukar jag vilja, ibland lite mer och ibland lite mindre.

  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Håhåjaja) skrev 2023-04-22 13:42:52 följande:

    Definitivt oftare än jag det nu i alla fall.......


    Håller med Tungan ute
  • Anonym (Female)

    Kryssade för sex ett par gånger i veckan. Är 60 plus. I 40-50 typ gärna erotiskt var dag. Kyss

  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Female) skrev 2023-04-26 23:42:21 följande:
    Hur ofta skulle du vilja ha sex?

    Kryssade för sex ett par gånger i veckan. Är 60 plus. I 40-50 typ gärna erotiskt var dag.  // Kyss


    På Viking Line ? 
  • Anonym (Valet och kvalet)
    Madida skrev 2023-04-22 09:31:58 följande:
    Hur ofta skulle du vilja ha sex?

    Om jag var i en relation, några gånger i veckan. Men sånt går i vågor också. Ibland vill jag 2ggr/dag. Ibland 2ggr/v.
    I situationer då det är mycket i livet i övrigt och jag är stressad och trött vill jag knappt ha det 1 gång/v.


    Så är det väl för det flesta att lusten varierar med omständigheter med stress, jobb, småbarn  m.m.

    Det jag tänkte vara när allt annat är på topp,  för mig är det med sorg i hjärtat att inse att min partner inte vill ha så mycket sex i över huvud taget.
  • RaYzLeR
    Anonym (...) skrev 2023-04-22 09:21:26 följande:

    Mitt alternativ fanns inte med: 1 g/vecka. Det tycker jag är lagom. 


    Jag håller med dig. En gång I veckan är lagom!
  • Anonym (2ggr om dagen)

    Jag behöver få honom att komma två gånger om dagen för att må bra, men behöver inte ha samlag eller själv få orgasm för det. Hans orgasm och att jag gett honom den är en stark bekräftelse för mig. Morgon och kväll är viktigt för mig, mycket närhet där emellan.

    Jag gillar att få ge och känna att han är min och jättekär och kåt i mig.   

Svar på tråden Hur ofta skulle du vilja ha sex?