• testonetwo

    Var hittar man "Popular" (1999) TV-serie skapad av Ryan Murphy?

    (maskinöversättning) Hej, var kan jag hitta "Popular" (1999) TV-serie skapad av Ryan Murphy? Jag letar efter versionen med svenska undertexter eftersom den har originalmusiken. Den brukade finnas på days.nu (Våra bästa år) forum.  Den är från samma skapare som "Glee" och "American Horror Story".
     
    Exempel: 



    Den här YouTube-sidan har inte alla 43 avsnitt av tv-serien, utan endast 2 avsnitt.
     
    Tack.

    --
    Hello, where can I find "Popular" (1999) TV series created by Ryan Murphy? I'm looking for the version with Swedish subtitles because it has the original music. It used to be on days.nu (Våra bästa år) forum.  It is from the same creator as "Glee" and "American Horror Story".
     
    Example: 



    This YouTube page doesn't have the full 43 episodes from the TV show, but has 2 episodes only.
     
    Thank you.
  • Svar på tråden Var hittar man "Popular" (1999) TV-serie skapad av Ryan Murphy?
  • Anonym (Kackel)

    Gjorde en sökning. På flera ställen står det att det inte finns nånstans att se den just nu, men här fanns lite info (vet inte om det är aktuellt)


    Where can you watch popular?
    Popular, a special series is available to stream now. Watch it on Andover TV, Community Minded TV or City of Ripon on your Roku device.
  • testonetwo
    Anonym (Kackel) skrev 2023-04-22 10:24:59 följande:

    Gjorde en sökning. På flera ställen står det att det inte finns nånstans att se den just nu, men här fanns lite info (vet inte om det är aktuellt)


    Where can you watch popular?
    Popular, a special series is available to stream now. Watch it on Andover TV, Community Minded TV or City of Ripon on your Roku device.
    Tack för svaret! Tyvärr verkar inte heller dessa webbplatser ha den. Det är en äldre serie, så den kan vara svår att hitta. Jag uppskattar dock hjälpen. 
  • Anonym (Mary)

    Jäkla bra serie för övrigt.. "Mary Cherry"!

  • Anonym (Kackel)

    Finns på DVD från USA. Men det är NTSC, osäker på vilka DVD/Bluray-spelare som kan spela upp i det formatet.
    Amazon.com: Popular: Season 1 : Leslie Bibb, Scott Bryce, Lisa Darr, Diane Delan, Christopher Gorham, Leslie Grossman, Bryce Johnson, Ron Lester, Tamar Mello, Tammy Lynn Michaels, Carly Pope, Sara Rue, Jamie Babbit, Matthew Harrison, Perry Lang, Brian Robbins, Michael M. Robin, Oliver Goldstick, Adam Horotwitz, Edward Kitsis, Wendy McLeod, Ryan Murphy, Ari Posner, Eric Preven: Movies & TV

  • testonetwo
    Anonym (Mary) skrev 2023-04-22 19:12:15 följande:

    Jäkla bra serie för övrigt.. "Mary Cherry"!


    Ja! Mary Cherry var så rolig

    Åh, jag har redan en DVD. Men jag letar efter TV-sändningen med svenska undertexter som i YouTube-videon jag lade upp. DVD:n ändrade mycket av bakgrundsmusiken, men TV-versionen har originalmusiken. Jag tror att vissa amerikanska TV-serier har detta problem med musiklicensen på DVD (exempel: Daria).
Svar på tråden Var hittar man "Popular" (1999) TV-serie skapad av Ryan Murphy?