• Anonym (Vill veta sanningen)

    Osäker om min

    Jag bor på Södermalm ovanför rosenlundsgatan tillsammans med min fru i 4 år nu ,i 3 år har hon utfört sig skit märkligt, även känsla av att mina grannar och omgivning om runt om områden hat kännedom av något växer.

  • Svar på tråden Osäker om min
  • Anonym (??)

    Varför en till tråd? 

    Men du verkar rätt förvirrad, skriver osammanhängande. Är du berusad? 

  • Anonym (Kimchi)

    Du var inte funderat på att prata med din fru. Ni har varit gifta i 4 år och i 3 av dem har hon betett sig märkligt. Låter riktigt knepigt. Men hur kom grannarna in? Är du lite lätt paranoid? Utveckla dina tankar. 

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-05-01 22:50:19 följande:

    Du var inte funderat på att prata med din fru. Ni har varit gifta i 4 år och i 3 av dem har hon betett sig märkligt. Låter riktigt knepigt. Men hur kom grannarna in? Är du lite lätt paranoid? Utveckla dina tankar. 


    Knepigt är det absolut men inte bara för TS utan för alla som någon gång känner på sig att nåt är fel. Och nej man behöver inte vara paranoid för det.

    Problemet är att när folk gör saker de inte är så stolta över så vill de (tro det eller ej) sällan att andra får reda på det, så OM det är så att hon gör något dumt så lär hon ju knappast säga det rakt ut bara för att TS frågar, och då bli det ju lite meningslöst att fråga, typ.

    OM hon har skaffat sig en andra snubbe vid sidan av och TS pratar med henne om sina funderingar, vad tror du svaret kommer vara?

    A) Vad bra att du tog upp det, jag glömde berätta att jag knullat med Nisse de senaste 3 åren. 

    B) Va? Jag har ingen aning om vad du pratar om

    Om hon inte gjort nåt dumt, hur ska TS då veta om hans oro är befogat eller ej när han inte vet om han kommer få ett ärligt svar?
  • Anonym (Vill veta sanningen)

    Hon jobbar i en annan stad i en köpcentrum.
    Hundra meter bort ifrån antre till köpcentrumet ingång finns det en kamping, och hennes mobil plats tjänst uppgav igenom påminnelser att hon har befunnit sig där oregelbundna timmar,dagar,månader sen 2021 .
    Hon säger att det måste vara något fel på hennes mobil och G.P.S och Hon har aldrig varit där.

  • Anonym (Kimchi)

    Å hur säker är en mobiltelefons platstjänster? Jag tror du överdriver kraftigt. Varför ens fundera på var hon varit. Varför tittar du på det? Vad mer kontrollerar du? 

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-05-10 09:03:26 följande:

    Å hur säker är en mobiltelefons platstjänster? Jag tror du överdriver kraftigt. Varför ens fundera på var hon varit. Varför tittar du på det? Vad mer kontrollerar du? 


    Förmodligen säkrare än att ställa frågan till vederbörande.

    Du svarade inte på min fråga om vilket svar du tror att TS skulle få om han frågar.
  • Anonym (Mr)
    Anonym (jaha) skrev 2023-05-11 12:34:38 följande:
    Förmodligen säkrare än att ställa frågan till vederbörande.

    Du svarade inte på min fråga om vilket svar du tror att TS skulle få om han frågar.
    Hur ska man kunna svara på det om man inte känner kvinnan i fråga? 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Mr) skrev 2023-05-11 15:40:15 följande:
    Hur ska man kunna svara på det om man inte känner kvinnan i fråga? 
    Du menar att vederbörande inte känner sin fru?
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Vill veta sanningen) skrev 2023-05-10 00:16:40 följande:

    Hon jobbar i en annan stad i en köpcentrum.
    Hundra meter bort ifrån antre till köpcentrumet ingång finns det en kamping, och hennes mobil plats tjänst uppgav igenom påminnelser att hon har befunnit sig där oregelbundna timmar,dagar,månader sen 2021 .
    Hon säger att det måste vara något fel på hennes mobil och G.P.S och Hon har aldrig varit där.


    Hon har säkert rätt. Min mobil visar ofta att jag varit på en viss ort som jag passerar ca 1 km ifrån. Jag är aldrig där men enligt google plats har jag varit där flera gånger på väg till jobbet. Den snappar upp felaktigt. 
Svar på tråden Osäker om min