• Anonym (Ensam)

Väldigt ensam

Skriver av mig lite här....
    Jag känner mig väldigt ensam.
    Jag vill ha nära vänner och också helst få vara besvarat kär någon gång i mitt liv.

Ibland kan jag verkligen sakna att bara få en kram liksom.
    Jag minns hur det var för ett par år sedan, då jag hade lite fler att umgås med. Att ses på stan och fika, att festa ibland, att hitta på roliga saker.

Nu är jag mest ensam, och har ingen nära vän som jag umgås med.
    Det kanske kommer ändras snart... hoppas jag för jag har möjlighet att lära känna människor och kanske få vänner via mina studier. Men just nu känns det inte som att det är så lätt...

Ville bara skriva av mig.
    Kanske ska jag våga mig på nätdejting. Men ibland tänker jag att det bara inte är menat för mig. Varken nära vänner eller kärlek.

• Svar på tråden Väldigt ensam
  • mandude

Vet hur det är! Men jag har problem med det sociala så verka som jag kommer leva ensam. Hoppas det löser sig för dig

• Anonym (owi)

Vart tog dom gamla vännerna vägen? Var du dum mot dom?

• Tomelilla15

Hur gammal är du? 

Den sanna lyckan ligger i att göra något för andra. Inte för sig själv. Testa det. Engagera dig i något volontärarbete. 

• Anonym (Ensam)
    Anonym (owi) skrev 2023-05-02 20:35:32 följande:

Vart tog dom gamla vännerna vägen? Var du dum mot dom?

Tappade många vänner på grund av att de flyttade, och också för att jag var deprimerad och inte rolig att umgås med.
  • Anonym (Ensam)
    Tomelilla15 skrev 2023-05-02 20:36:44 följande:

Hur gammal är du? 

Den sanna lyckan ligger i att göra något för andra. Inte för sig själv. Testa det. Engagera dig i något volontärarbete. 

För gammal.
    Håller du själv på med volontärarbete?
    Jag kanske ska kolla upp det.
Svar på tråden Väldigt ensam