• Anonym (Prille)

    Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?

    Skulle ni kunna gifta er med en som har en sådan tatuering? Mitt ex hade en sådan. Därav ex.... sådan bak sådan....sak?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?
  • Anonym (larv)

    Att basera ens åsikt om en person om dennes tatueringar är lika fånigt och attention whore-aktigt som att tatuera sig.

  • Anonym (Prille)
    Anonym (larv) skrev 2023-05-04 18:22:14 följande:

    Att basera ens åsikt om en person om dennes tatueringar är lika fånigt och attention whore-aktigt som att tatuera sig.


    Bra att ha åsikter och sortera partners innan man hamnar i ett äktenskap med en som har svårt att hålla ihop benen för andra.
    Vet inte varför du tycker att folk med tatueringar är uppmärksamhets horor men det får stå för dig, låter som en åsikt i mina öron.. 
  • Anonym (:))

    Ooops. Jag har sådan tatuering (samt ett par till). Tror ändå inte det utgör ett hinder utan jag är rätt säker på att jag och min pojkvän kommer gifta oss ändå.

    Han är helt otatuerad, konservativ, kristen och utbildad ingenjör. Opposites attract.

  • Anonym (larv)
    Anonym (Prille) skrev 2023-05-04 18:32:56 följande:
    Bra att ha åsikter och sortera partners innan man hamnar i ett äktenskap med en som har svårt att hålla ihop benen för andra.
    Vet inte varför du tycker att folk med tatueringar är uppmärksamhets horor men det får stå för dig, låter som en åsikt i mina öron.. 
    Ja, naturligtvis är det en åsikt jag har. Baserat på hur jag sett "kulturen" växa fram hos kreti och pleti genom en TV-serie som kom för ett par decennier sedan. Smått påatetiskt att se hur lättmanipulerade folk är, och därför min åsikt.
  • Anonym (Krille)

    Jag vill ha en fru som VILL ligga i vår relation samt inte för pryd i sänghalmen. Om kvinnor med svanktatuering är mer kåta kvinnor så är det blsnd dem jag kommer söka min livspartner bland :)

    läs alla otaliga trådar där frun inte vill ligga längre eller bara ligga i missionären till släkt lampa så kanske du ändrar uppfattning.

  • Anonym (B)

    Skulle inte kalla det tramp stamp, alltså att såna personer är mer otrogna, däremot definitivt WT-stämpel.

  • Anonym (?)

    Min kvinna har en på axeln och en på ena vristen - hade hon inte varit den hon är så hade vi inte varit tillsammans - så jävla fult och missprydande.
    Hade det dessutom varit en tramp-stamp i svanken - aldrig!!
    Har faktiskt aldrig någonsin sett en passande tattis när jag tänker efter.
    Dessutom verkar tatueringar och personlighet hänga ihop, tyvärr. Ju fler desstå sämre typ.

  • Anonym (Prille)
    Anonym (Krille) skrev 2023-05-04 20:33:35 följande:

    Jag vill ha en fru som VILL ligga i vår relation samt inte för pryd i sänghalmen. Om kvinnor med svanktatuering är mer kåta kvinnor så är det blsnd dem jag kommer söka min livspartner bland :)

    läs alla otaliga trådar där frun inte vill ligga längre eller bara ligga i missionären till släkt lampa så kanske du ändrar uppfattning.


    Om du inte har något emot att hon ibland rider din bror eller din kompis. Du gillar mkt emotionellt bagage. Så ja varför inte.  Spännande sex är så klart det ÄNDA viktiga i ett förhållande.. tror man vid 18 års ålder...
  • Anonym (:))

    Det handlar inte om slampighet utan om stil tycker jag. Den absolut snyggaste stilen hade kvinnor runt millenieskiftet. Både vad gäller kläder och tatueringar. Har sett många bilder på mamma med väninnor från den tiden och det är lågt skurna byxor där svanktatuering och/eller stringtrosan syns, tight både upptill och nedtill. Simpla tatueringsmotiv, tribals, osv. Det är mellanrum mellan tatueringarna med inte så mycket sleeves och saker som flyter ihop. Solbränna året runt, blondering som inte är sådär noga med att det är lite utväxt.

    Jag är verkligen förtjust i den stilen och i den ingår tatueringar tycker jag.

  • PunkPyret

    Här generaliseras det inte så farligt tycker jag... :-
    Jag har en hel del tatueringar, alltså är jag attention whore. Ja, det stämmer nog. Jag har också en mycket sämre personlighet. Där ser man. Personligheten sitter i tatueringarna.
    Jag har svanktattoo, alltså är jag väldigt kåt. Ja, det stämmer bra. Jag är också White Trash. Det blir man av en svanktatuering. 
    Jag är så lättmanipulerad så att det är patetiskt. Jaha ja. Hade det inte varit för en TV-serie för några decennier sedan så hade jag aldrig tatuerat mig...
    Och så rider jag min mans bror och hans kompis. Nej, inte hans bror men jag har knullat flera av hans kompisar. Som regel är min man också med då.

Svar på tråden Vad anser ni om tramp stamp eller ass antlers?