• Svar på tråden Hur var ditt senaste ligg?
  • Anonym (Xcode)
    I morse 2 ggr. Vi började i sängen och slutade i badrummet där jag tog henne bakifrån medan hon stod grensle över en spegel. Fantastisk utsikt och jag kunde såklart inte hålla mig. Hon hann inte riktigt med så vi avslutade det framför en spegel i sovrummet där hon smekte sig och jag ägnade mig åt hennes bröst.

Sedan kort snabbis utan utlösning.
  • liojunlo
    Jag hamnade på en efterfest med massa folk som jag inte känner. Det gamla vanliga, man tar en klunk sprit utan blanddryck, någon slår på sin egen playlist och ingen lyssnar medan några andra snackar skit. Till slut började alla bli trötta och vi var fem personer kvar i huset; tre killar och två tjejer. En tjej började visa trötthetstecken och lutade mot mig.

Alla bestämde sig för att vi skulle gå på övervåningen och sova, det är en ny dag imorgon. Jag går och lägger mig i en säng med tjejen som lutade mot mig. Vi idkar samlag helt plötsligt. Jag har svårt att få upp den, dels är hon rätt fet och ful och dels så är jag jävligt full. Hon går ner och suger under täcket istället. Då kommer hennes bästa polare och tillika den andra flicksnärtan på efterfesten. Hon frågar "suger hon?!". Jag svarar "nej". Hon kommer då och lägger sig bredvid mig och vi hånglar medan hennes polare suger av mig. Ska tilläggas att hon jag hånglade med är bra mycket fräschare. Efter en kort hångelsejour så drar hon till en säng och sover bredvid en kille som tydligen är hennes kompis. Fettot har sugit klart och har nu kommit upp till ytan, jag juckar lite men inte mycket händer. Till slut ger jag mig och hon somnar. 

Jag ska upp tidigt och hittar inte min telefon. Jag går in i andra rummet där den snyggare bruden ligger bredvid sin kompis och en annan nisse ligger på golvet och sover. Jag frågar om jag får låna hennes telefon för att ringa min. "Bra, då får jag ditt nummer ", säger hon. Sedan invitar hon mig att lägga sig med dom i sängen, men hennes killpolare säger nej. Misstänker att han bara är polare för att få ligga, men det är kört grabben. 

Jag gick sedan tidigt till jobbet och sken som en sol medan jag berättade om min natt till jobbpolarna. 

PS. Jag hörde sedan av mig till den snygga bruden dagen efter och efter lite sexchatt-SMS så skulle jag sätta på henne kom vi överens om, men hennes FARSA var tydligen skitsur på henne för att hon snott alkohol av dom så han kom och hämtade henne och förstörde allt. DS.
  • Anonym (Pling)

Det var tekniskt sätt rätt bra, men kände att han inte riktigt var där i huvudet och stressad så kunde inte njuta och slappna av som jag velat.
    Besviken på att han inte slickade mig ens lite (vilket han iof inte gjorde speciellt många gånger de månader vi träffades men det hade börjat störa mig att det nästan bara var jag som gav på det planet).

Fick ångest efteråt och kände än en gång att det tog mer energi än det gav, kändes som han inte var speciellt attraherad av mig egentligen (och har redan rätt jobbiga tankar på det planet). Så jag avslutade vårt dejtande (eller vänskap eller vad det nu var).

Fantiserar dock fortfarande om delar av sexet, men skäms inför mig själv då det känns fel.

• Anonym (Trist)

Han somnade i soffan.

• Pussan

Ett sånt där slött mysknull nu på morgonen. När jag vaknade låg jag på sidan och kände en kuk mot rumpan så jag lyfte på översta benet och lät honom köra in den. Sen låg jag bara där och vaknade efterhand och kände mig lagom bakiskåt medan han juckade lite halvhjärtat.
    Inget sex som man får orgasmer av men jävligt mysigt att börja dagen med att få kuk en stund

• Anonym (Loveanal)

Senaste ligget var i soffan med sambon. Vi älskar båda analsex så de blev att ligga o slicka, pilla o köra hennes buttplugs i röven på henne medans hon sög mig. Sen in med kuken där bak o hade skönt sex tills båda kom, jag kom som vanligt i hennes rumpa. 

• Anonym (31 år)

Ett 72-årigt krogragg. Oerhört läcker, blond och härliga bröst. Körde rollspel där jag var hennes unge son. Det gick hon verkligen i gång på. Ska ses till helgen igen!

• Anonym (John)

I sommarstugan med min fru, båda över 60. Väckte henne och vi hade sex, men jag var inte så uppvärmd så det gick aldrig för mig, bara för henne. Men vansinnigt skönt ändå. Jag skulle vilja kunna ha sex ganska ofta men utan utlösning.

Ikväll ska vi älska igen, hon tyckte nog lite synd om mig som inte kom.

• Sjuktvabranamn

Det blev en dubbelpenitrering. Jag tog henne där bak och så körde hon dildo där fram. Hon har blivit helt galen i analt på senaste tiden. Slutade med att jag kom i henne och hon kom samtidigt. Blev ett rejält sprut från henne som det kändes som aldrig ville ta slut. 
    Va bara att byta lakan i den sängen på en gång. 

Svar på tråden Hur var ditt senaste ligg?