Är Busnel kläder fortfarande hett?
Hej, vad tycker ni om Busnel kläder ?
Är det fortfarande något som anses flott eller är det ute?
Hej, vad tycker ni om Busnel kläder ?
Är det fortfarande något som anses flott eller är det ute?
Jag förknippar det märket mer med den medelålders kvinnan.
Deras capes är snygga t.ex, min svägerska 40+ har en i varje färg.
Och en 60-årig kvinna jag träffade härom veckan hade en också.
"Hett" vill jag väl inte säga, men Busnelmärket har absolut sin trogna kundkrets och jag är en av dem. Väl genomtänkta, välsydda plagg i hög kvalitet och i diskreta färgskalor, så plaggen är lätta att kombinera och att piffa upp med detalj i avvikande färg som scarf brosch ,halsband.
Jag köper ett eller två plagg varje år och har nu en väl sammansatt jobb- och gåbortsgarderob där det mesta passar ihop. Årets inköp blev ett par marin linnebyxor och en kort kraglös, ljust beige dunjacka för kyliga vår/sommardagar och kvällar. Inga billiga köp, det gick på sina modiga 7500, men plaggen håller i evigheter även stilmässigt.Den skepparkavaj jag köpte för bra mer än tio år sedan är lika fräsch och fin och aktuell idag som när jag köpte den.
"Hett" vill jag väl inte säga, men Busnelmärket har absolut sin trogna kundkrets och jag är en av dem. Väl genomtänkta, välsydda plagg i hög kvalitet och i diskreta färgskalor, så plaggen är lätta att kombinera och att piffa upp med detalj i avvikande färg som scarf brosch ,halsband.
Jag köper ett eller två plagg varje år och har nu en väl sammansatt jobb- och gåbortsgarderob där det mesta passar ihop. Årets inköp blev ett par marin linnebyxor och en kort kraglös, ljust beige dunjacka för kyliga vår/sommardagar och kvällar. Inga billiga köp, det gick på sina modiga 7500, men plaggen håller i evigheter även stilmässigt.Den skepparkavaj jag köpte för bra mer än tio år sedan är lika fräsch och fin och aktuell idag som när jag köpte den.
Jag förknippar det märket mer med den medelålders kvinnan.
Deras capes är snygga t.ex, min svägerska 40+ har en i varje färg.
Och en 60-årig kvinna jag träffade härom veckan hade en också.
Klassiska märken som Busnel går aldrig ur tiden, men de är dyra. Men trendigt är det inte direkt längre men varför bry sig om det? Köp det du tycker är fint! Deras koftor är fina och går att ha istället för jacka på sommaren.
Säkert kvalitet men .... luktar rejält 80/90 tal kan jag tycka.