• Anonym (Bomber)

Kvinnor med stora bröst

Män ser att kvinnorna har stora. Vad är problemet? Jag kan tycka att det är vackert, kvinnligt och upphetsande. Kanske det som är problemet, att den manliga blicken gillar vad han ser.
    Kvinnor kollar ju också på andra kvinnor.

• Svar på tråden Kvinnor med stora bröst
  • Anonym (förvånad)

Alla män bryr sig faktiskt inte så mycket om bröst.

Till min stora förvåning eftersom jag har väldigt fina och har fått mycket uppmärksamhet för dem.

Men- ny man, nya tekniker- han ägnar sig åt annat istället.

• Anonym (Bomber)
    Anonym (förvånad) skrev 2023-05-14 08:07:21 följande:

Alla män bryr sig faktiskt inte så mycket om bröst.

Till min stora förvåning eftersom jag har väldigt fina och har fått mycket uppmärksamhet för dem.

Men- ny man, nya tekniker- han ägnar sig åt annat istället.

Nej, men många män gillar bröst. Och många kvinnor har problem med att män gillar att se kvinnor och bröst. Varför kan inte män få njuta av att leva och se sånt som han tycker är vackert och som gör honom glad?
  • Anonym (Spana på tuttar)

Spana på stora tuttar har jag själv gjort mig skyldig till, så kan inte döma er så mycket för det. Jag har mycket komplex över mina tuttar. först över att de var små, men sedan jag opererade dem över att de är "fusk". Så jag tuttspanar alldeles för mycket på stora som jag gissar är naturliga. 

Det där gungandet "jiggle physics" är inte samma när de är fejk hur man än studsar och hoppar.

• Anonym (Kvinnlig)

Är minst lika kvinnlig nu efter bröstcancern.bara fördelen att slipper en massa äckliga man dregla efter en fd. F kupor. Så underbart att slippa behöva bh! Älskar mina nya bröst. 😊

• Tukt

Nu vet jag inte vad som är diskussionen här. Men det är väl klart att man kan gillar bröts. Men för den sakens skull behöver man ju inte stirra.

• molly50
    Anonym (Bomber) skrev 2023-05-14 08:15:57 följande:
    Nej, men många män gillar bröst. Och många kvinnor har problem med att män gillar att se kvinnor och bröst. Varför kan inte män få njuta av att leva och se sånt som han tycker är vackert och som gör honom glad?
    Självklart får män titta och njuta. Jag tror ingen säger emot det.
    Men därifrån till att stirra och klä av kvinnan med blicken är det en rätt bra bit.
    Det sistnämnda är bara obehagligt. 
  • Anonym (Kgkg)
    molly50 skrev 2023-05-14 17:17:22 följande:
    Självklart får män titta och njuta. Jag tror ingen säger emot det.
    Men därifrån till att stirra och klä av kvinnan med blicken är det en rätt bra bit.
    Det sistnämnda är bara obehagligt. 
    Håller med. Det är skillnad att titta och glo. 
  • Anonym (Spana på tuttar)
    Anonym (Me) skrev 2023-05-14 16:30:21 följande:
    Okej e du glad å nöjd med din e de bra :)
    Gladare med sillisar än som planka, men jag hade hellre vart välsignad med stora naturliga.

Har en känsla över att jag fuskat med något. Svårt att beskriva mot vem och vad jag fuskat mot, eller ens att det är en tävling men jag kan känna det som att jag fuskat mot andra kvinnor.
  • Anonym (Hmmm)

Vill man ha en kvinna eller bara ett par lökar??
    Föredrar ju att ha en kvinna, helt klart.
    Sedan är även jag klart svag för fina bröst med pigga knoppar men - är väl inte det viktigaste.

Svar på tråden Kvinnor med stora bröst