• Anonym (SARA M)

    sexmissbruk? och sexköp

    jag har senaste månaderna upptäckt många små saker som varit skumma med min man. Lite smålögner och konstiga förklaringar. Han är disträ, deprimerad vissa dagar. Otrevlig och hittar anledning att starta bråk.
    Nu har jag nog hittat bevis på att han är ute på flera dejtingsidor och flörtar hej vilt. Porrsurfar i timmar varje dag, även under arbetstid. OCH jag tror han köper sex! Är lite kodspråk men luktar illa och han har börjat använda KIK för att skriva med nakentjejer-profiler om "fika".
    Är förkrossad och kommer konfrontera honom men innan dess vill jag samla lite mer bevis.
    Tips på hur jag kan göra? 
    Vill samla bevisen och sen börja skrämma honom med lite hintar för att se hur han reagerar. Se om han svettas? börjar försöka sopa igen spår osv. Sen smälla upp alla bevis i ansiktet på honom. Och be honom dra så jävla långt det går.
    Kanske polisanmäla? kan man göra det om man har bevis för sexköp?

  • Svar på tråden sexmissbruk? och sexköp
  • Anonym (.)

    Innan du gör något mer ska du polisanmäla honom. Gå in på närmaste polisstation så hjälper de dig.

  • Tecum

    Ingen idé att polisanmäla om du inte har bevis, Polis utreder inte en vag anmälan från en partner då de misstänker att det beror på konflikter och hämndmotiv.

    Jag får intrycket att han är trött på dig - och att det är ömsesidigt. Är det inte bättre att ni separerar än att leka detektiv?

  • Tukt

    Om man tänker sig att det är ett missbruk han har. Vilket du anger i rubriken.
    Tycker du då det är rätt väg att gå med en polisanmälan (som med stor chans inte leder någon stans)?
    Skulle du göra det samma om han missbrukade något annat olagligt? 
    Att köpa sex, om det nu skett, är såklart vidrigt. Men är man fast i ett missbruk så är man liksom.

  • Teresiat

    Hur har du kommit på honom? Är han så pass dum att han inte raderar konversationer.. Kan du se hans transaktioner? Där lär du kunna lista ut om han köper sex eller inte? Jag skulle absolut inte konfrontera fören jag hade STARKA bevis. Han kommer göra allt för att rädda sitt eget skinn, ju mer bevis du har ju enklare kommer det vara att inte låta bli  manipulerad av hans lögner. 

  • Anonym (SARA M)

    Har hittat honom på Kik efter att ha sett att han bland porraurfandet från datorn även gått inpå chat och livesändningsr. Därav började detektivarbetet. Porraurfande är jag okej men även om jag tycker 2-3 timmar varje dag är mycket.


    Han verkar har funnits där i flera år och skrivit med tjejer. Föreslagit träffade osv. Men svårt att veta om det blivit nåt och många som inte verkar svar. han raggar runt lite desperat. 

    bortsett från senaste 5-6 månaderna så har han varit hur fin och kärleksfull  som helst ca 98% av tiden. Även nu kan han berätta hur han vill ha mig, att han älskar mig osv men humöret överlag har försämrats avsevärt och vi är nere på 20% kärleksfull man och resterande är han vresig och frånvarande. som att han nästan är personlighetsförändrad. Såklart kan han ha tröttnat men det här känns som nåt ?värre?.

    anledningen till att jag skriver sexmissbruk är att det känns som det eskalerat och han som sagt porrsurfar konstant och skriver till 10-tals tjejer varje dag Av det jag sett nu.
    mycket som är ?Hej! Fina bilder.  Är du sugen på besök?. Känns inte som en lång flört utan rena sexbesök.


    Tidigare har jag aldrig haft anledning att misstänka nåt då han varit väldigt närvarande men har som sagt väldigt frånvarande nu. är allmänt disträ, glömsk, irriterad på alla, inte bara mig.  Känns inte friskt och såklart är det i så fall ett beroendeproblem men jag tycker ändå polisanmälan är ett alternativ om han köper sex.
    har sett ett kontantuttag på 4000kr, kan inte komma på att vi skulle haft kontanter till nåt? 

    vi har inga gemensamma barn men han har två tonåringar, spyr när jag tänker på att de ska få reda på detta. Kan man skydda dem Utan att skydda honom? Han ska få stå till svars för det här!

    ledsen om det blir svamligt, skriver på mobilen medans aset sitter bredvid. vill Skrika rätt ut att jag vet vilket äckel han är men han ska inte kunna slingra sig ur så får ge mig till tåls tills jag vet mer. 


     

  • Teresiat

    Ok. Med tanke på hans extrema aktivitet och jakt på internet och kontantuttagen på 4000 så kan du vara så säker på att han köper sex. Mer bevis än så kommer du aldrig få, såvida du inte förföljer typ dygnet runt honom och tar honom in action. Men i mina ögon så har du verkligen bevis nog. Han köper sexuella tjänster och ägnar flera timmar om dagen åt att väldigt respektlöst beteende mot dig. Frågan är nu om du vill leva med en sådan man? En man du sannolikt aldrig kommer kunna lita på igen? Det är ingen idé att konfrontera i tron om att han kommer erkänna utan du har ett val, stanna eller gå tyvärr.  I mina ögon så låter det som min värsta mardröm och jag lovar dig att du och tonåringarna kommer bli lyckligare utan honom i längden. Lider med dig, jag hoppas du hittar den lycka och man du förtjänar.. Och att din nuvarande åker dit såsom han förtjänar. 

  • Anonym (SARA M)

    Har hittat skit ändå tillbaka till 2021. Han verkar vara notoriskt otrogen: 
    Håller på att gå under.
    vet vad jag behöver göra men det gör så jövla ont allt 

  • Valuta2019
    Anonym (SARA M) skrev 2023-05-16 15:30:34 följande:
    sexmissbruk? och sexköp

    jag har senaste månaderna upptäckt många små saker som varit skumma med min man. Lite smålögner och konstiga förklaringar. Han är disträ, deprimerad vissa dagar. Otrevlig och hittar anledning att starta bråk.
    Nu har jag nog hittat bevis på att han är ute på flera dejtingsidor och flörtar hej vilt. Porrsurfar i timmar varje dag, även under arbetstid. OCH jag tror han köper sex! Är lite kodspråk men luktar illa och han har börjat använda KIK för att skriva med nakentjejer-profiler om "fika".
    Är förkrossad och kommer konfrontera honom men innan dess vill jag samla lite mer bevis.
    Tips på hur jag kan göra? 
    Vill samla bevisen och sen börja skrämma honom med lite hintar för att se hur han reagerar. Se om han svettas? börjar försöka sopa igen spår osv. Sen smälla upp alla bevis i ansiktet på honom. Och be honom dra så jävla långt det går.
    Kanske polisanmäla? kan man göra det om man har bevis för sexköp?


    Om han har sexmissbruk så mår man inte bra och behöver hjälp. att polisanmäla någon som har behov av hjälp är inte rätt väg att gå.
  • Anonym (SARA M)
    Valuta2019 skrev 2023-05-21 18:02:17 följande:
    Om han har sexmissbruk så mår man inte bra och behöver hjälp. att polisanmäla någon som har behov av hjälp är inte rätt väg att gå.
    Så jag ska hålla handen och stötta?
    Kan såklart inte ställa diagnosen men har bara känslan av att det här är mer än vanlig otrohet, det är sjukligt.
  • Anonym (SARA M)
    Teresiat skrev 2023-05-16 20:53:22 följande:

    Hur har du kommit på honom? Är han så pass dum att han inte raderar konversationer.. Kan du se hans transaktioner? Där lär du kunna lista ut om han köper sex eller inte? Jag skulle absolut inte konfrontera fören jag hade STARKA bevis. Han kommer göra allt för att rädda sitt eget skinn, ju mer bevis du har ju enklare kommer det vara att inte låta bli  manipulerad av hans lögner. 


    Tror han håller på med så mycket att han liksom inte hinner/håller koll på alla chattar och sidor. Han har säkert rensat massa också gissar jag. Det är på sms, mail, olika appar och sidor.. 
Svar på tråden sexmissbruk? och sexköp