Nu när sommaren har kommit märker jag tydligt hur äckliga män glor på mig!
Nu när det börjar bli sommar och varmt har jag märkt att män glor så fruktansvärt. Känner mig obekväm. Tycker inte alls om det. Så jävla synd att man inte ska kunna klä sig hur man vill, för då vet man att äckliga män kommer stirra på en. De är ju inte direkt diskreta heller, många hänger kvar med blicken. Vill inte behöva klä mig i varmare kläder bara för att slippa mäns äckliga blickar.
Nu när det är varmt har jag ofta något linne på mig, eller någon topp som är urringad. Jag har ganska stora bröst och det syns nog, men inte fan glor man på folk för det! Kan tillägga att jag är 23 år.
När det gäller yngre män har jag märkt att utländska män från mellanöstern glor mest. När jag går på trottoaren ser jag hur de glor ut genom fönstret från bilen. Usch!
Annars glor män som är 40+ väldigt mycket också, då även svenska män.
Idag var jag på Ica och handlade. Hade en urringad topp på mig och svarta jeans. En man var där inne och handlade med sin partner, vad det såg ut som. Han såg svensk ut och han såg ut att vara i 45 årsåldern. Fy fan vad han glodde när jag gick förbi honom. Vi gick förbi varandra flera gånger och han hängde kvar med blicken. Hemskt att de inte ens kan låta bli att glo när de är ute med sin partner! Har varit med om liknande händelser otaliga gånger?
Hur står det till i huvudet på dessa som glor? Har funderat på att börja säga åt dessa män som glor. Kan tänka mig att de kommer skämmas då.