• Anonym (Gift man i T-shirt? really?)

    Gifta män med tight t-shirt på jobbet

    Om gifta män har tajt t-shirt på jobbet.. typ piké, en storlek för liten åtsittande tisha eller något med riktigt korta ärmar som knappt täcker axeln.. är det en indikation att de vill få uppmärksamhet från kvinnor? Kan detta leda till otrohet eftersom de vill visa biceps? 

  • Svar på tråden Gifta män med tight t-shirt på jobbet
  • Pilsner

    Det innebär att de gått upp i vikt och behöver köpa nya, lite större kläder.

  • Anonym (Gift man i T-shirt? really?)
    Pilsner skrev 2023-05-25 20:12:20 följande:

    Det innebär att de gått upp i vikt och behöver köpa nya, lite större kläder.


    Kanske. Men om det är en tydlig ökning av muskelmassa som gör tröjan tightare och inte fett, är det då otrohet?

    (Jag lånar logiken från en annan tråd)
  • Anonym (Hin håle)

    Tight och en storlek för liten är inte synonymt med vartannat. 
    Och ja, se upp.....en sådan man tar alla kvinnor med storm. 

  • Anonym (Gift man i T-shirt? really?)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-05-25 20:20:27 följande:

    Tight och en storlek för liten är inte synonymt med vartannat. 
    Och ja, se upp.....en sådan man tar alla kvinnor med storm. 


    På mitt jobb finns en gift karl som har en överkropp som jag bedömer skulle vara XXL, men han säger att han bara har XL. Men då sitter tröjan sådär och exponerar muskelkonturer. Är trevligt att se men jag hade inte gillat om min karl gick till jobbet så! Är som att han verkligen vill att man skall se, kolla här alla tjejer, kolla mina muskler! Inte ok.
  • Anonym (Gift man i T-shirt? really?)
    Anonym (KD) skrev 2023-05-25 20:47:09 följande:
    Nej, för män fungerar inte som kvinnor. Om kvinnor däremot hade gått med tajta åtsittande byxor helt från ingenstans, så söker hon uppmärksamhet igenom att visa upp röven. 
    Tror jag inte på att det inte är för att visa upp sig. Varför har muskulöst byggda män annars ofta kroppsnära/åtsittande/kortärmat? 
  • Anonym (nähä?)
    RaYzLeR skrev 2023-05-25 20:43:18 följande:

    Den här tråden är ju ett svar på tråden om kvinnor med tighta jeans.


    Snacka om att kapa .... lika dumt i denna tråden som den andra.
    Undrar ju man är kopplad i huvudet om man har sådana funderingar.
  • Ordinär Man
    Anonym (Gift man i T-shirt? really?) skrev 2023-05-25 20:04:06 följande:
    Gifta män med tight t-shirt på jobbet
    Om gifta män har tajt t-shirt på jobbet.. typ piké, en storlek för liten åtsittande tisha eller något med riktigt korta ärmar som knappt täcker axeln.. är det en indikation att de vill få uppmärksamhet från kvinnor? Kan detta leda till otrohet eftersom de vill visa biceps? 
    Självklart! Vilken kvinna faller inte för en spännbög?
  • Anonym (Gift man i T-shirt? really?)

    När man sitter där på kontoret och kollar ut över produktion och man ser en karl i tight t-shirt bärandes på en tung låda, bred köttig rygg och svettrand längs ryggraden, en del av trapezius har letat sig ut över tyget i nacken då tänker man att han verkligen vill att man tittar på honom. Hur kan hans fru släppa ut honom så? 

Svar på tråden Gifta män med tight t-shirt på jobbet