• Anonym (fan)

Tina Turner död?

men jag läste ju att hon dog för flera år sedan Gråter vad håller media på med?Visserligen snackar dom om fakenews men detta?! Förvånad

• Svar på tråden Tina Turner död?
  • Anonym (....)

För flera år sedan? 
    Nej, hon dog 24 maj 2023, alltså för två dagar sedan. 

• Anonym (fan)

Ja jag läste ju det men har läst det förr oxå, eller lever jag i en annan tidslinje? Oskyldig

• Anonym (V)
    Anonym (fan) skrev 2023-05-26 15:33:28 följande:
    Tina Turner död?

men jag läste ju att hon dog för flera år sedan  // Gråter vad håller media på med?Visserligen snackar dom om fakenews men detta?! Förvånad

Du blandar nog ihop henne med Whitney Houston, det gjorde jag också först för jag fick samma känsla 🥴 
    det kallas förövrigt för the Mandela effect!
  • Anonym (fan)

Ja jag har läst om mandelaeffekten men var helt säker på att det var Tina Turner eftersom jag var ett stort fan och följde henne

• Fjäril kär
    Anonym (fan) skrev 2023-05-26 15:33:28 följande:
    Tina Turner död?

men jag läste ju att hon dog för flera år sedan  // Gråter vad håller media på med?Visserligen snackar dom om fakenews men detta?! Förvånad

Inga fake News med det. Hon dog nyss. 
    Du tänker nog på nån annan. 
  • Anonym (Knaz)

Sen brukar det poppa upp fejkartiklar där alla möjliga kändisar ska ha dött hit och dit fastän de lever och frodas än värre. Du har säkert fallit för nåt sånt. 

• Fjäril kär
    Anonym (fan) skrev 2023-05-26 15:40:04 följande:

Ja jag har läst om mandelaeffekten men var helt säker på att det var Tina Turner eftersom jag var ett stort fan och följde henne

Låter konstigt att du är ett stort Fan och ändå inte har koll på vad som skrivs och kollar källor. 
Svar på tråden Tina Turner död?