• Anonym (Two)

Hur är den perfekta kvinnan?

I en annan tråd så hyllas männen. Män som är händiga, stiliga, vältränade m.m.
    Hur är kvinnorna som ni är tillsammans med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-06-06 09:03
    Händig
    Rolig
    Intelligent
    Fantastiskt sex
    Härlig uppsättning muskler
    Snygg
    Charmig
    Snäll
    Omtänksam
    Fantastisk pappa
    Intelligent
    Oerhört händig (kan bygga vad som helst)
    Hälsosam, motionerar
    Pålitlig
    Han är perfekta mannen

• Svar på tråden Hur är den perfekta kvinnan?
  • Anonym (Wtf)

Kaffedraken, du får lära dig att formulera frågor.
    Den andra tråden syftar till att hylla män, inte att beskriva den perfekta mannen.
    Sedan formulerar du ta om hur den perfekta kvinna är samtidigt som du frågar oss hur våra kvinnor är.  Ingen kan fatta vilken fråga du egentligen vill ha svar på mer än att Många tycker?.

• EnAnonumius
    Anonym (Two) skrev 2023-06-06 08:56:49 följande:

Vet du överhuvudtaget skillnaden mellan "hyllning" och "hur den perfekta..." är?

Jag tvivlar starkt på detta med tanke på hur du skriver din TS...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Two)
    Anonym (Wtf) skrev 2023-06-06 09:01:54 följande:

Kaffedraken, du får lära dig att formulera frågor.
    Den andra tråden syftar till att hylla män, inte att beskriva den perfekta mannen.
    Sedan formulerar du ta om hur den perfekta kvinna är samtidigt som du frågar oss hur våra kvinnor är.  Ingen kan fatta vilken fråga du egentligen vill ha svar på mer än att Många tycker?.

Jag vill veta hur underbara era kvinnor är och om de kan mäta sig med männen som hyllas av kvinnor.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Two) skrev 2023-06-06 10:24:13 följande:
    Jag vill veta hur underbara era kvinnor är och om de kan mäta sig med männen som hyllas av kvinnor.
    Varför har du då så svårt att formulera den fråga du faktiskt vill ha svar på? Och hur ska man ens mäta med männen som hyllas av kvinnor?
    Jag kan svara på hur fantastisk min kvinna är men hur ska jag relatera det till vad en eller två personer skriver i en annan tråd? Där går jag helt bet.
  • Anonym (Two)
    Anonym (Wtf) skrev 2023-06-06 10:47:04 följande:
    Varför har du då så svårt att formulera den fråga du faktiskt vill ha svar på? 
    För att jag är dum i huvudet?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Two) skrev 2023-06-06 10:49:05 följande:
    För att jag är dum i huvudet?
    Det kan du svara på bättre än jag.
  • Anonym (Two)
    Anonym (Wtf) skrev 2023-06-06 10:50:19 följande:
    Det kan du svara på bättre än jag.
    Men vad är din åsikt? Ditt inlägg antyder att du kanske tycker att jag är en idiot.
  • Anonym (Wonderwoman)
    Anonym (Two) skrev 2023-06-06 08:56:49 följande:

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-06-06 09:03
    Händig
    Rolig
    Intelligent
    Fantastiskt sex
    Härlig uppsättning muskler
    Snygg
    Charmig
    Snäll
    Omtänksam
    Fantastisk pappa
    Intelligent
    Oerhört händig (kan bygga vad som helst)
    Hälsosam, motionerar
    Pålitlig
    Han är perfekta mannen

Jag utgår från vad andra har sagt eller fakta:

-Händig: Inte tekniskt utbildad men klarar det vanliga i ett hem och med en bil, kan både löda kretskort, sekvensera DNA och köra produktionsmaskineri.

- Intelligenta män tycker jag är rolig, ja helt hilarious. Min chef är en av dem och han valde att dela rum med mig och inte övriga i gruppen.

- IQ enligt officiellt test= top 3%.
    Tre personer hittills har sagt att jag är den mest intelligenta person de någonsin har träffat (men det är givetvis inte sant).

- Senaste sexrecension: "Jag kom så mycket så jag skämdes, har inte kommit så på år..."

- Lagom definierade magmuskler för en kvinna.

- Snygg: Så sent som igår sa en manlig läkare till mig att jag är en frisk och slank kvinna (förutom det jag var där för) och en man som packade sina varor i butiken kommenterade mig som "Oh, it was for that beautiful woman!" när min påse gick iväg på bandet så att han först misstog den för sin.

- Charmig: En av mina män kände sig smått kränkt när han ringde för däckbyte och fick vänta 2 veckor, varpå jag ringde samme man och fick tid dagen efter.        Servicemän gillar mig och den som har hand om ens bil vill man hålla sig väl med, så klart! Senast jag hämtade detaljer hos en underleverantör till mitt företag då det var bråttom så sa en man att jag gärna fick komma dit oftare, haha (hade kort kjol och stövlar den gången).

-Snäll: Har lånat ut 3 mån hyresdeposition räntefritt till två förtvivlade personer senaste åren, skänker pengar månadsvis till utbildning av fattiga barn, har betalat julen för en okänd barnfamilj i närområdet 2022, skickat massa förnödenheter till Ukraina, skänkt till ukrainska flyktingar här i Sverige osv. 

-Omtänksam: Masserar, köper alltid rätt sorts godis eller glass, lagar mat och kakor som folk har friat till mig över (flera tjatar om att jag ska öppna konditori), låter min man vara ifred när han bara vill relaxa vid datorn osv.

- Mitt barn är välanpassat, med höga betyg och ska nu gå vidare till universitet, så jag får väl tro att jag har någon liten del i det.

- Hälsosam: Springer/vandrar 15-30 km /vecka i perioder och älskar broccoli och annat grönt. Har aldrig rökt en cigarrett eller tagit någon olaglig drog, min hjärna gör mig hög väldigt lätt på att springa, äta chili eller dricka kaffe. Eller ha sex.

- Pålitlig: Generellt ja. Om jag inte är i tid är jag antingen död eller fast i trafik.

Jag är långt ifrån perfekt, men man får leta länge för att hitta någon som är som jag.
Svar på tråden Hur är den perfekta kvinnan?