• Svar på tråden Är familjeliv bara för föräldrar?
  • Randhagel

    Hemmarunkare har alltid en stor plats här. Folk som aktivt vill vara misslyckade och till varje pris undviker att ta tag sig själva.
    Även totalt obildade och verklighetsfrånvända tanter samt rättshaverister är en del av målgruppen.

  • Randhagel

    Hemmarunkare har alltid en stor plats här. Folk som aktivt vill vara misslyckade och till varje pris undviker att ta tag sig själva.
    Även totalt obildade och verklighetsfrånvända tanter samt rättshaverister är en del av målgruppen.

  • Guldnovan
    Randhagel skrev 2023-06-09 01:01:14 följande:

    Hemmarunkare har alltid en stor plats här. Folk som aktivt vill vara misslyckade och till varje pris undviker att ta tag sig själva.
    Även totalt obildade och verklighetsfrånvända tanter samt rättshaverister är en del av målgruppen.


    Till vilken grupp hör du? 
  • Fröken Allvar

    Det ligger något i att många människor som har mer tid än andra tillbringar den här, och människor som tycker om att ventilera. Det stämmer också att de som vill diskutera sina åsikter samlas i vissa trådar, men "den sorten" är mycket vanligare på Flashback. 
    Det är inte vanligt att kvinnor diskuterar sina åsikter på forum. Möjligen att de lämnar något försök till dräpande kommentar när de tycker att allt bara har blivit för dumt. Varefter allt fortsätter som vanligt. Tjafs i oändlighet. 
    De föräldrar som finns här läser säkert mest i gamla trådar om familj? Det har startats ett fåtal nya trådar om familjerelaterade saker det knappa år jag har varit här. Det forum där jag upplever att det startas mest äkta trådar är sexforumet. Singelmän startar också många trådar där singelmän och singelkvinnor tjafsar. 

  • Randhagel
    Guldnovan skrev 2023-06-09 03:56:31 följande:
    Till vilken grupp hör du? 
    Den första. Trodde det var tydligt? Du känns som den andra eftersom du måste ställa frågor vars svar är helt uppenbara.
  • Randhagel
    Guldnovan skrev 2023-06-09 03:56:31 följande:
    Till vilken grupp hör du? 
    Jag sätter också en oerhörd ära i att tillhöra den gruppen i samhället, så ditt "träffande, slagkraftiga snacka-ner-inlägg" kan du stoppa upp i det utslitna.
Svar på tråden Är familjeliv bara för föräldrar?