• Mary Hailey

    Dejtningsproblem

    I lördags träffade jag en kille ute vid stranden , han kollade på mig och flörtade i fyra timmar tills han kom fram och vi började prata, till sist gav han sitt nummer. Vi har smsat till och från sen lördags men problemet är att han svarar väldigt segt på sms då snackar vi 12-24h för att få ett svar ? Men när han väl svarar så svarar han ordentligt , och nämner att han gärna vill ses , men det verkar inte som det och jag vet inte hur jag ska tolka det ? Är det som så att han kanske tappat intresse och försöker dra sig ur eller vad är det med människan? Jag tycker att det är drygt men också väldigt tidigt att ställa frågan till honom. Jag börjar tappa intresset. Synd . Till min fråga vad ska jag göra och hur ska jag tolka detta?

  • Svar på tråden Dejtningsproblem
  • Anonym (?)

    Vad ska du tolka och varför tror du att han inte vill träffas?

  • Anonym (Early Bird)

    Kanske lite tidigt att dra såna slutsatser. Jag sms:ade med en tjej i 3 år, som sa att hon ville ses. Hon trodde inte att jag skulle svara mer när jag inte svarat samma dag. Hon dröjde med sms-svar i 2 veckor en gång. 

  • Earlgrey

    Jag tycker att du ska avvakta och ta det lite lugnt o se vad som händer.... ni känner ju inte varandra ännu.  Han har svarat dig om inte så snabbt som önskat, men behöver inte ha så bråttom.... Man kan inte veta vad någon tänker och känner och vilket intresse och planer dom har när man inte känner varandra....

  • Mary Hailey

    Tolka det han håller på med ? hans sena svar , sen säger han ju att han vill träffas men ingenting händer . Som någon sa här , det är ju också för tidigt att börja dra slutsatser speciellt när han inte sagt annat än att han verkligen vill träffa mig . Men hans sega svar vad menas ? Igår frågade jag om han ville ses idag då , jo när tror ni han svarade ? Idag på morgonen och nu är han spårlöst försvunnen igen :/ . 

  • Anonym (Early Bird)
    Earlgrey skrev 2023-06-08 22:49:53 följande:

     Man kan inte veta vad någon tänker och känner 


    Du är ny här kan jag se.
  • Anonym (Early Bird)
    Mary Hailey skrev 2023-06-08 23:15:16 följande:

    Tolka det han håller på med ? hans sena svar , sen säger han ju att han vill träffas men ingenting händer . Som någon sa här , det är ju också för tidigt att börja dra slutsatser speciellt när han inte sagt annat än att han verkligen vill träffa mig . Men hans sega svar vad menas ? Igår frågade jag om han ville ses idag då , jo när tror ni han svarade ? Idag på morgonen och nu är han spårlöst försvunnen igen :/ . 


    Han kanske inte är så angelägen trots allt. Det var inte tjejen jag hade kontakt med. Hon ville ha kontakt för hon fick bekräftelse, men vi sågs aldrig och hittade på nåt.
  • Anonym (?)
    Mary Hailey skrev 2023-06-08 23:15:16 följande:

    Tolka det han håller på med ? hans sena svar , sen säger han ju att han vill träffas men ingenting händer . Som någon sa här , det är ju också för tidigt att börja dra slutsatser speciellt när han inte sagt annat än att han verkligen vill träffa mig . Men hans sega svar vad menas ? Igår frågade jag om han ville ses idag då , jo när tror ni han svarade ? Idag på morgonen och nu är han spårlöst försvunnen igen :/ . 


    Att föreslå dejt samma dag är kanske inte så smart. Bättre att ha framförhållning. Låt honom föreslå nästa gång. Bollen är hos honom nu.
  • Anonym (E)
    Mary Hailey skrev 2023-06-08 23:15:16 följande:

    Tolka det han håller på med ? hans sena svar , sen säger han ju att han vill träffas men ingenting händer . Som någon sa här , det är ju också för tidigt att börja dra slutsatser speciellt när han inte sagt annat än att han verkligen vill träffa mig . Men hans sega svar vad menas ? Igår frågade jag om han ville ses idag då , jo när tror ni han svarade ? Idag på morgonen och nu är han spårlöst försvunnen igen :/ . 


    Ja en del har inte luren klistrad i handen, de har ett liv irl istället
  • Anonym (Early Bird)
    Anonym (?) skrev 2023-06-08 23:21:51 följande:
     Låt honom föreslå nästa gång. Bollen är hos honom nu.
    Yes.
  • Anonym (Early Bird)
    Anonym (E) skrev 2023-06-08 23:23:27 följande:
    Ja en del har inte luren klistrad i handen, de har ett liv irl istället
    För 20 år sen var det så.
Svar på tråden Dejtningsproblem