Var han bara med mig för min status?
Hej
jag förlorade mitt jobb igår, var ett väldigt välbetalt jobb. Känner massa blandade känslor, jobbade där i över ett år. För ett par månader sen träffade jag en kille, han var väldigt snäll mot mig, han viste jag hade de bra ställt. Men igår när jag förlorade mitt jobb så var han väldigt kall mot mig.
han började lägga skämt som ?gå fixa mat j köket nu, ?du har ändå inget jobb längre? du hör hemma i köket nu?. Jag blev såklart väldigt ledsen och utryckte mig det till honom. Jag la en kommentar tillbaka också något i stil med ?jag har iaf mer pengar på kontot än vad dina två jobb ger dig, jag kommer ha de bra ett tag framöver?
men då vad det jag som var ?taskig och respektlös ?
han var irriterad på mig hela dagen igår, jag frågade han på morgonen om varför han var så kall, frågade Också om han hade tappat känslorna, de hade han typ gjort. han kunde inte svara på om han var kär i mig. Bara för några dagar sedan så grät han över mig då han ?kände jag förtjänar bättre? han grät och ville ha mig tillbaka, han kunde inte andas och allt påminde honom om mig.
att förlora jobbet och honom samtidigt känns väldigt jobbigt. är arg, ledsen på allt och alla. Livet känns rätt orättvist just nu❤️