• Anonym (nakenfis)

Sola naken

Brukar du sola naken hemma på din tomt/balkong?
    Jag gör det och älskar frihetskänslan, att slippa kläder som ska rättas till och dessutom slipper man vita fläckar.

• Svar på tråden Sola naken
  • Anonym (Fluktaren)

Nej, men jag har inget emot att kvinnor gör det.

Mvh Fluktaren

• Anonym (Jessica)

Nej det kan man ju inte göra om folk kanske ser en. 

• Anonym (nakenfis)
    Anonym (Jessica) skrev 2023-06-14 09:48:19 följande:

Nej det kan man ju inte göra om folk kanske ser en. 

Men oftast har man någon plats som är mer undanskymd.
  • Anonym (Nja)

Jag skulle vilja ha en balkong utan insyn. Nu kan min granne ovanför teoretiskt luta sig långt ut över sitt balkongräcke och se in på i alla fall delar av min balkong. Så därför är jag inte naken på balkongen, men bodde jag högst upp i huset på våningen ovanför skulle ingen ha nån insyn. Bara tallar utanför också. Inga hus från vilka man kan se in. Då skulle jag kanske inte va helt näck men i alla fall mera avklädd.

• Anonym (Nja)

Har i praktiken ingen insyn nu heller men känslan påverkar.

• Anonym (nakenfis)
    Anonym (Nja) skrev 2023-06-14 10:10:36 följande:

Jag skulle vilja ha en balkong utan insyn. Nu kan min granne ovanför teoretiskt luta sig långt ut över sitt balkongräcke och se in på i alla fall delar av min balkong. Så därför är jag inte naken på balkongen, men bodde jag högst upp i huset på våningen ovanför skulle ingen ha nån insyn. Bara tallar utanför också. Inga hus från vilka man kan se in. Då skulle jag kanske inte va helt näck men i alla fall mera avklädd.

Men det vore väl mer skämmigt för grannen än för dig om  grannen såg dig ioma grannen behöver anstränga sig så för att se tänker jag
  • Anonym (Nja)
    Anonym (nakenfis) skrev 2023-06-14 10:15:34 följande:
    Men det vore väl mer skämmigt för grannen än för dig om  grannen såg dig ioma grannen behöver anstränga sig så för att se tänker jag
    Ja såklart men inte lust att ta risken ändå. Har inget skriande behov av nakenhet direkt. 
  • Anonym (Fluktaren)
    Anonym (Nja) skrev 2023-06-14 10:28:52 följande:
    Ja såklart men inte lust att ta risken ändå. Har inget skriande behov av nakenhet direkt. 
    Folk är olika FlörtDrömmer
  • Anonym (Fluktaren)
    Anonym (nakenfis) skrev 2023-06-14 09:51:16 följande:
    Men oftast har man någon plats som är mer undanskymd.
    Yees DrömmerFlört
  • Anonym (nakenfis)
    Anonym (Fluktaren) skrev 2023-06-14 10:35:26 följande:
    Yees DrömmerFlört
    Tyvärr är det såna som du som gör folk otryggaRynkar på näsan
Svar på tråden Sola naken