Sexuellt ofredande?
Det här hände för många år sedan men en händelse som har påverkat mig en hel del. Dessutom ångrar jag mig att jag inte agerade annorlunda.
Hur som..
Jag satt på jobbet när en person som jobbat där tidigare kom in och hälsade på. Han behövde hjälp att hitta en grej så jag hjälpte till. Vi gick in i ett rum där bara han och jag var, jag letade efter den här saken och han med. Tillslut kommer han upp bakom mig, tar sina händer på mina bröst och pressar sig mot mig, hårt. Jag trasslar mig ur hans grepp och går utan att säga ett ord. Jag går till ett annat rum och väntar där länge tills han åkt. Han återkom sen med jämna mellanrum, gjorde aldrig om det men bad heller aldrig om ursäkt. Jag var ca 26 år och han över 65. Den här händelsen kommer över mig titt som tätt och jag känner en stark avsmak mot den här människan. Nu undrar jag vad var det han gjorde sig skyldig till?
Vet inte vad detta hjälper mig egentligen men ville bara få det ut mig. Har funderar på att kontakta honom å säga vad jag känner/kände.