• Anonym (?)

Bästa kompis pojkvän försökte stöta på mig? Eller?

Var ute på klubben förra helgen med några kompisar, däribland min bästa kompis och hennes pojkvän. Min bästa kompis går på toaletten och jag och hennes pojkvän stannar kvar där med varandra och pratar. Han lägger armen om mig lite lätt och pratar mycket, samt säger att han vill köpa drinkar till mig. 

Försökte han stöta på mig? 

• Svar på tråden Bästa kompis pojkvän försökte stöta på mig? Eller?
  • Vildhane

Många killar får lära sig den hårda vägen att inte lita på sina manliga vänner runt ens egen flickvän.

Så det kan säkert stämma.

• Anonym (?)

Kan tillägga att jag inte har sagt nåt till min bästa kompis

• Anonym (Normalo)

Eller så ville han ta sitt ansvar som bästa-kompis-kille och ta hand om dig och underhålla dig medan din kompis var på toa.  Trevlig helt enkelt. Eller var han helt annorlunda mot annars?

• Vildhane
    Anonym (?) skrev 2023-06-21 23:50:18 följande:

Är inte ditt fel, utan hans. Så det är upp till dig att välja om du vill gå dit och berätta.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (?) skrev 2023-06-21 23:50:18 följande:

Varför inte?? Vad gör en bra kompis i det läget?
  • Anonym (?)
    Anonym (Ja) skrev 2023-06-21 23:53:31 följande:
    Varför inte?? Vad gör en bra kompis i det läget?
    Jag vill inte starta något drama eller riskera att komma med falska anklagelser ifall det nu skulle vara så att han inte försökte stöta på mig. 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (?) skrev 2023-06-21 23:55:17 följande:
    Jag vill inte starta något drama eller riskera att komma med falska anklagelser ifall det nu skulle vara så att han inte försökte stöta på mig. 
    Då får du väl fundera själv på hur han betedde sig, om han verkligen stötte på dig eller inte. Jag skulle HATA den kompis som inte berättade för mig om en kille gjorde så.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ja) skrev 2023-06-21 23:57:09 följande:
    Då får du väl fundera själv på hur han betedde sig, om han verkligen stötte på dig eller inte. Jag skulle HATA den kompis som inte berättade för mig om en kille gjorde så.
    Jag uppfattade det som att han försökte stöta på mig. 
  • Anonym (U)
    Anonym (Ja) skrev 2023-06-21 23:57:09 följande:
    Men chilla. Varför skulle det där innebära att han kanske försökte stöta på ts? 
  • Anonym (Ja)
    Anonym (?) skrev 2023-06-21 23:58:43 följande:
    Jag uppfattade det som att han försökte stöta på mig. 
    Ja då får du väl fundera på vad du känner är moraliskt rätt att göra. Jag kan bara tala för mig själv och jag skulle vilja veta om jag var tillsammans med en skitstövel.
  • Anonym (S)

Kan du fråga honom vad han egentligen menade, har ni den kontakten?

• Kvittning

Det du beskriver känns det som att många vänners pojkvänner gjort. Har aldrig uppfattat det som att de stöter utan att de vill vara vän med mig pga att vi båda älskar samma person som vän resp flickvän.

• Anonym (Nej)

Ser det absolut inte som att stöta! Det där är schysst kompis-pojkvän beteende. Förutsatt att du faktiskt är ärlig med din beskrivning. om det där var det enda som hände så försöker han troligtvis INTE stöta på dig. Köpa drinkar gör många till allt och alla på fyllan.. 

• Anonym (jury)
    Anonym (?) skrev 2023-06-21 23:43:22 följande:
     Min bästa kompis går på toaletten och jag och hennes pojkvän stannar kvar där med varandra och pratar. Han lägger armen om mig lite lätt och pratar mycket, samt säger att han vill köpa drinkar till mig. 

Försökte han stöta på mig? 

Ja, rätt så enkelt solklart fall egentligen. Om han initierar kroppskontakt, oavsett hur lätt den är, när pojkvännen råkar vara frånvarande, men aldrig skulle våga göra detsamma innan, så är det man kallar att 'stöta'. Det kan inte kallas något annat.
Svar på tråden Bästa kompis pojkvän försökte stöta på mig? Eller?