• papaja10

    Gissa könet!

    Tidigt ultraljud 12+5
    Någon som är duktig och kan se vad det är för en buse som ligger där inne? :D

     

  • Svar på tråden Gissa könet!
  • Anonym (Amatör)

    Men tycker mig tydligt se att det är en pojke

  • papaja10
    Anonym (Amatör) skrev 2023-06-22 00:50:40 följande:

    Men tycker mig tydligt se att det är en pojke



    Spännande!! Vad kollar du på då? 

  • Anonym (Mamma till 5)

    Det är så pass tidigt,  det kan vara vilket som. 

  • Anonym (Lis)

    Svårt att se nubben tycker jag. Profilen känns inte heller helt tydlig på bilderna så svårt att gå utifrån skallerorm också. Och som nån skrev i v12+5 hinner nubben fortfarande resa på sig även om den just nu hade indikerat tjej.
    (nub kan synas på bilderna från sidan, inte ovanifrån eller underifrån.)

  • Anonym (Anonym)

    Hej! Jag kan tyvärr inte hjälpa, har så svårt att förstå vad man ska titta på. jag hoppas fler kan hjälpa dig att gissa! Jag chansar och lägger in två bilder från mitt ultraljud också i 12+5 ifall någon orkar gissa :)

  • Maymom
    Anonym (Anonym) skrev 2023-06-22 16:13:19 följande:

    Hej! Jag kan tyvärr inte hjälpa, har så svårt att förstå vad man ska titta på. jag hoppas fler kan hjälpa dig att gissa! Jag chansar och lägger in två bilder från mitt ultraljud också i 12+5 ifall någon orkar gissa :)


    Gissar på flicka, tror jag ser nubben på första bilden. Huvudformen ser också ut som flicka tycker jag.
  • Anonym (Ell)

    Skulle gissa på pojke första bilden och flicka nästa men är verkligen ingen expert på detta. 


    Någon som vill testa gissa min? 

    Vecka 13+3 

  • Anonym (I)
    Anonym (Ell) skrev 2023-06-24 08:06:37 följande:

    Skulle gissa på pojke första bilden och flicka nästa men är verkligen ingen expert på detta. 


    Någon som vill testa gissa min? 

    Vecka 13+3 


    Flicka
  • Anonym (Ell)

    Intressant! 


    Kul att höra från andra ☺️ 

    Är det tydligt tycker du?

Svar på tråden Gissa könet!