Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna
Som sagt? vet inte hur jag ska ställa mig i detta. Har haft en särbo i 3 år där vi har träffats och bott med varandra varannan vecka i över 3 års tid. Har precis fått veta att under alla dessa år har han medvetet haft en kk relation och träffat en annan kvinna av och på tills nu. vi är 30 år båda två och kvinnan han träffat är 50 år, granne till honom och dessutom gravid med sitt sista ägg via ivf. (inte hans barn) för en månad sedan friade han och lovade att han aldrig ska göra om det, att han ska bevisa för mig hur förändrad han är. På detta så är han dessutom väldigt svartsjuk och kontrollerande mot mig och jag har insett att det kanske är pga han egna handlingar att han har varit otrogen. jag har pratat med den andra kvinnan och fått det bekräftat även fått bevis, jag känner mig så dum, jag tog tillbaka honom men vet inte om jag ska svara ja.
enligt hans fd Bästa kompis har han varit otrogen mycket och i alla sina relationer. Jag vet att jag är värd mer. Men förändras dessa män eller kommer han fortsätta vara otrogen mot nästa stackars offer ?