• Emelie790

Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna

Som sagt? vet inte hur jag ska ställa mig i detta. Har haft en särbo i 3 år där vi har träffats och bott med varandra varannan vecka i över 3 års tid. Har precis fått veta att under alla dessa år har han medvetet haft en kk relation och träffat en annan kvinna av och på tills nu. vi är 30 år båda två och kvinnan han träffat är 50 år, granne till honom och dessutom gravid med sitt sista ägg via ivf. (inte hans barn) för en månad sedan friade han och lovade att han aldrig ska göra om det, att han ska bevisa för mig hur förändrad han är. På detta så är han dessutom väldigt svartsjuk och kontrollerande mot mig och jag har insett att det kanske är pga han egna handlingar att han har varit otrogen. jag har pratat med den andra kvinnan och fått det bekräftat även fått bevis, jag känner mig så dum, jag tog tillbaka honom men vet inte om jag ska svara ja. 

enligt hans fd Bästa kompis har han varit otrogen mycket och i alla sina relationer. Jag vet att jag är värd mer. Men förändras dessa män eller kommer han fortsätta vara otrogen mot nästa stackars offer ? 

• Svar på tråden Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna
  • Emelie790

Han enda ursäkt till detta är att han har känt sig ensam och dom bara har pratat trots att jag har bevis på att dom har haft sex. Dock säger han att de bara har pratat så han fortsätter ljuga för mig. Han har blockerat henne och försökt att bevisa för mig hur mycket han vill förändras genom att sälja sin lägenhet etc men jag är inte nöjd. Känner så stor besvikelse. Trodde aldrig han skulle göra såhär samtidigt som vi planerar framtiden, barn etc. Han är känd som ett riktigt slisk i hans omgivning och har väldigt dåligt självförtroende och självkänsl. tycker det är fel ändå att såra någon annan. 

• Vildhane

Yes, han kommer fortsätta att ljuga för dig, det är en råtta han är, så det är ingenting du kan bli av med. 

• Limajo

Nej. Dessa män förändras sannolikt inte. Särskilt inte om deras handlingar aldrig får konsekvenser. Om du dumpar honom finns en chans att han inser att han klantat sig och beter sig bättre i nästa relation men är du kvar kommer han att fortsätta, för du tillåter ju det.

• Emelie790

Fast han har ju varit otrogen förr i relationer och är det återigen. Verkar inte lära sig. ??

• Anonym (...)

varför lägger du upp ny tråd? Exakt detta läste jag ju för ett tag sen härinne. 

• Anonym (Nej)

I tre års tid? NEJ! 

Vad ska han lära sig? Att respektera andra människor? I er ålder har man lärt sig för länge sedan att man inte ljuger och bedrar. Att du ens funderar på att behålla kräket? Att han inte ens är helt ärlig efter att blivit påkommen är ju sjukt. 

• Anonym (Perka)

Du hade ju den här frågeställningen för ett tag sen, har du inte dumpat karln än?

• Emelie790

Det är vad som chockerar mig? är ganska ensam så har ingen att ventilera med och skriver därför här. Han är ju inte ens ärlig fast jag har kommit på honom. är väl värd så mycket som ärlighet iaf. 

• Emelie790

Fick veta av kvinnan att han och hon träffades först seriöst. dock är hon äldre och ville ha ett barn innan det var för sent och han ville leka av sig och var otrogen med mig. Så vi träffades ju när dem dejtade seriöst. Han har alltså varit otrogen mot både hon och mig? visste inte om detta förrän nu. Och hon har varit hans dörrmatta under denna tid och låtit sig bli utnyttjad av han en gång i månaden för att få lite fitta som han uttryckte sig. 

Svar på tråden Min kille otrogen i 3 år med en äldre gravid kvinna